loading...

about every thing

ادمین بازدید : 56 چهارشنبه 25 آبان 1401 نظرات (0)

معمولاً در چیدمان منزل، اجزا و عناصر متفاوتی وجود دارند که هر کدام به نوبه خود اهمیت دارد. در این میان برخی از وسایل می‌توانند به عنوان نقطه عطف و تکمیل‌کننده سبک چیدمان منزل و شکل‌دهنده زیبایی منزل ایفای نقش کنند. فرش نیز یکی از همین عناصر تأثیرگذار مهم در دکوراسیون منزل است، عنصری که در فرهنگ ایرانی نیز اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند حتی به عنوان نقطه کانونی خانه نیز شناخته شود.

به طور کلی فرش‌هایی که در بازار موجود هستند به دو دسته کلی فرش ماشینی و فرش دستباف تقسیم می‌شوند. در این میان فرش‌های دستباف از ارزش بیشتری برخوردار هستند، چراکه همان‌طور که از نامشان پیداست ساخته دست هنرمندانی هستند که ساعت‌ها، روز‌ها و بلکه ماه‌ها برای بافت آن‌ها زمان و انرژی صرف کرده‌اند. در این مطلب همراه ما باشید تا به موضوع راهنمای خرید فرش دستباف بپردازیم و شما را با راه‌های خرید یک فرش دستباف ایده‌آل آشنا کنیم.

تاریخچه فرش دستباف ایرانی

در دنیا انواع فرش ایرانی به عنوان کالایی لوکس شناخته می‌شود و هر کسی نمی‌تواند آن را بخرد. اما همچنان تعداد کسانی که این چنین فرش‌هایی در خانه‌شان دارند، بسیار زیاد است. همین این‌که فرش‌ دستباف در برخی مناطق ایران، جزئی از سنت زندگی است و از طرف دیگر زیبایی مسحور کننده این هنر دست، همه را مجاب به داشتنش می‌کند.

کدام طرح را انتخاب کنم؟

بیشتر ما وقتی به قالی دستباف فکر می‌کنیم، یاد یک قالی با رنگ زمینه‌ی لاکی-قرمز می‌افتیم که یک گل بزرگ (ترنج) در وسط و ۴ بخش سه گوش پر از گل و برگ و اسلیمی (لچک) در چهار گوشه دارد.

خیلی‌ها این طرح را تکراری می‌دانند. البته همین طرح لچک و ترنج که برای ما تکراری است یکی از اصیل‌ترین طرح‌های قالی ایران است که در بازارهای جهانی کلی طرفدار دارد.

ولی خب طرح قالی ایرانی فقط لچک ترنج آن هم با زمینه‌ی لاکی نیست؛ طرح‌های زیاد دیگری هم داریم که بعضی‌هایشان در حال فراموش شدن هستند.

نکات زیر شما را در انتخاب طرح مناسب فرش دستباف راهنمایی خواهد کرد.

۱. اگر یک قالی ریزبافت و هنری می‌خواهید که کف خانه‌اتان را مثل یک باغ گل در فصل اردیبهشت تزئین کند، می‌توانید قالی لچک و ترنج یا «شکارگاه» تبریز، قم و اصفهان را بخرید یا «ریزماهی» خوی و «هزاره هریس» مرند. البته این نوع فرش‌ها گران هستند.

۲. اگر دنبال قالی‌هایی با نقوش روستایی و ایلیاتی هستید، می‌توانید طرح‌های «انسان و حیوان»، «گل و مرغ»، «درختی» «درخت و انسان» و «پای شتر» استان‌های فارس، خراسان شمالی، کردستان و گلستان را بخرید. بعضی از این نوع طرح‌ها به دلیل درشت‌بافی، ارزان‌تر هم هستند.

۳. اگر می‌خواهید خانه‌اتان با فرش‌های ساده تزئین شود و فضای آرامش‌بخشی را در خانه به‌وجود بیاورید، سراغ قالی‌های کویری کرمان و اردکان بروید. زمینه‌ی این قالی‌ها مثل طبیعت کویر به رنگ‌های شتری، خاکستری و کرم است. طرح‌های «کف ساده» که در آن زمینه‌ی اطراف لچک و ترنج خالی از هر نوع نقشی است، «محرمات»، «راه‌راه» و «قاب قرآنی» از همین نوع هستند.

۴. اگر دنبال طرح‌های مدرن هستید که به مبل‌های راحتی و اسپرت بیاید، یکی از طرح‌های هندسی «خشتی»، «‌قابی»، «میناخانی»، «بته جقه» اصفهان، کاشان یا اراک را بخرید.

۵. اگر دنبال قالی‌های دستباف ارزان هستید می‌توانید طرح‌های ریزماهی، محرابی و لچک ترنج استان‌های همدان، کاشان و زنجان را بخرید که از پشم کلفت بافته می‌شود.

انواع فرش دستباف بر اساس جنس الیاف

انواع فرش دستباف را براساس جنس الیاف آن‌ها به چند دسته تقسیم می‌شود:
قالی تمام پشم

 فرشی که تار، پود و پرز آن از پشم باشد. این نوع قالی‌ها به دلیل جنس پرزها درشت بافت هستند. قالی خرسک که از کلفت‌ترین پشم‌ها بافته می‌شود جزء این دسته است. قالی تمام پشم مزیت‌هایی همچون بادوام و مقاوم‌بودن، قدرت برگشت‌پذیری پرزها پس از پاخوردن، قدرت بالای جذب رطوبت و... را داراست. این نوع قالی سنگین و از لحاظ قیمت ارزان‌تر است و کمتر می‌توان نوع هنری با ظرافت بالای بافت را در آن‌ها پیدا کرد.
قالی چله پشم

نوعی قالی که چله آن از پشم است ولی پرزهایش تنها از پشم نیست.
قالی تمام ابریشم

فرشی که تار و پود و پرز آن همگی از ابریشم است. این نوع قالی معمولا بسیار ریزبافت است و ارزش هنری زیاد و البته قیمت زیادی دارد. چنین قالی یا قالیچه‌ای برخلاف ظاهر نرم و نازک و ظریفش، در مقابل لکه‌ها بسیار مقاوم است؛ یعنی اگر آب، چای، نوشابه یا هر نوع مایع دیگری را رویش ریختید، لازم نیست ضربان قلبتان را اندازه بگیرید؛ کافی است آن را با یک دستمال مرطوب و کمی شامپو فرش بشویید؛ مثل اولش خواهد شد.
قالی کف ابریشم

فرشی که چله آن پشم است ولی تمام زمینه آن از ابریشم بافته شده است.
قالی گل ابریشم

چله این قالی‌ از پشم است ولی گل‌ها و احیانا برگ‌های موجود در نقشه از نخ ابریشم و بقیه پرزها از پشم بافته می‌شود. این نوع قالی‌ها ممکن است قیمت کمتری نسبت به قالی تمام ابریشم داشته باشند اما ارزش هنری زیادی دارند.

انواع فرش دستباف از لحاظ نوع بافت (گره)

ظرافت فرش جز نوع پرز که چه جور پشمی باشد و چند درصد ابریشم، به نوع گره آن نیز بستگی دارد. دو نوع گره در بافت فرش به کار می‌رورد که عبارتند از گره ترکی و گره فارسی
گره ترکی

ظرافت فرش جز نوع پرز که چه جور پشمی باشد و چند درصد ابریشم، به نوع گره آن نیز بستگی دارد. بافت دو گره یا گره ترکی که از ابتدا مخصوص بافندگان تبریزی بوده و امروز در مناطق دیگر نیز رایج است، روشی است که در آن هر دو سر پرز از لای تار رد می‌شود و گره می‌خورد. این روش وقت زیادی می‌خواهد و مخصوص قالی‌های ریزبافت و نقشه‌های ظریف با رنگ‌های متنوع و خطوط نازک است. در این روش، امکان بی‌گره بافی یا جفت‌بافی (که نوعی شلختگی در بافت یا تقلب است) وجود ندارد.

به همین دلیل، این قالی‌ها جز ظرافت بی‌اندازه، بسیار محکمند و به این سادگی‌ها نخ‌نما نمی‌شوند. از طرفی این گره آن‌قدر محکم است که می‌شود پرزهای فرش را چنان قیچی زد که به کوتاهی مخمل شوند و با پا خوردن بیشتر، نقش‌ها و ظرافت گره‌ها بیشتر نمایان ‌شود. به همین دلیل مشهور است که فرش کرمان هر چه پا بخورد مرغوب‌تر است و هیچ اتفاقی هم برای فرش نمی‌افتد. فرش‌های قم، تبریز، اصفهان و کرمان ترکی بافند؛ یعنی هم ظریف‌اند، هم بسیار زیبا و محکم و البته گران.
گره فارسی

فرش‌های پشمی درشت‌بافت که اغلب سنگین هستند و نقش‌های درشتی هم دارند، فارسی‌بافند. در گره فارسی یا یک گره فقط یک طرف پرز گره می‌خورد و طرف دیگر آن آزاد است. در این روش، چله شل‌تر است و برای سفت‌کردن آن، شانه‌های سنگین را محکم‌تر روی پرزها می‌کوبند تا پرزهای پشمی در هم فرو بروند و چله محکم شود. همین درهم رفتگی پشم‌ها، امکان بی‌گره‌بافی یا جفت‌‌بافی را بیشتر می‌کند.

بافنده‌های فرش‌های فارسی‌باف به خاطر درشتی پرزهای پشم، نمی‌توانند نقشه‌های ظریف و مینیاتوری ببافند. از طرفی، گره فارسی با پا خوردن در طول سال‌ها (که البته اصلا کم نیست) کم‌کم پرزها شل شده و نخ‌نما می‌شوند. به خاطر همه این دلایل، این نوع فرش ارزان‌تر است. قالی‌های فارسی‌بافِ بختیاری، مشهد، اراک، همدان و... مشهورترند. اما به هر حال، این قالی‌ها و رنگ‌های زنده و گرم‌شان، انرژی خاصی به محیط زندگی می‌دهند و قطعا چشم‌نوازتر از هر بافته مصنوعی دیگر هستند.

سخن آخر

برای آنکه بتوانید فرش مناسبی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید باید هر فضایی را به صورت مجزا در نظر بگیرید. برای مثال برای خرید فرش دستباف برای آشپزخانه بهتر است که به سراغ فرش‌هایی بروید که ابعاد آن‌ها به گونه‌ای باشد که پایه‌های صندلی بر روی فرش قرار بگیرد؛ بنابراین شما باید پیش از هر چیز فضای موردنظر را انتخاب کرده، معیارهایتان را بررسی کنید و در نهایت نیز در رابطه با ابعاد فرش دستباف موردنظر خود تصمیم بگیرید.

ادمین بازدید : 51 چهارشنبه 25 آبان 1401 نظرات (0)

بهترین برند فرش دستباف و شناخت آن از مهمترین سوالات و مواردی می باشد که برای خرید قالی دست بافت باید آن را بدانیم. در شهرهای مختلف ایران تنوع بافت بسیار بالا می باشد و نمونه های بسیار زیادی وجود دارد که گاهاً باعث ایجاد سردرگمی در شخص خریدار می شود.

مشخصات فرش دستباف

به دلیل گسترش روز افزون انواع فرش دستباف در بازار ایران و جهان باید در هنگام خرید و فروش فرش دستباف نکات متعددی را مورد توجه قرار دهید. فرش دستبافت ایرانی به طور کلی در ۳ قالب ترنج ، خشتی و افشان بافته شده که نوع ترنج آن از همه پرطرفدارتر است. این نوع فرش حاشیه‌ای پهن در اطراف دارد و طرح‌های بیضی و دایره در میانه. همچنین دقت داشته باشید که تفاوت فرش‌های دستباف در برابر فرش‌های ماشینی بسیار زیاد است به طوری که فرش‌های دستباف از دور و نزدیک جلوه بسیار زیبایی دارند و بسیار درخشنده هستند. تقارن رنگ یکی دیگر از شاخص‌های برجسته این محصول می‌باشد که به زیبایی آن می‌افزاید. از طرفی دقت داشته باشید پرز این فرش‌ها باید درخشان و انعطاف‌پذیر باشد به طوری که این نوع فرش تنها فرشی است که با پا خوردن و شستشو زیبایی چند برابری می‌گیرد.

بهترین فرش دستباف ایران مال کدام شهر است؟

این هنر تا حدی نزد ایرانیان محبوب است که هر منطقه‌ای از کشور خود فرش و طرح و ابعاد مخصوص به خود را دارد. از قم تا کاشان، تبریز و اصفهان، فرش ترکمن و کرمان و…  انواع دیگر فرش معروف ایرانی هستند که هرکدام در طرح و نقش با هم متفاوتند. ویژگی فرش های معروف ایرانی شهر به شهر با هم متفاوت است، برای انتخاب بر اساس نیازتان می‌بایست با انواع آن بیشتر آشنا شوید. در زیل به شرح کاملی از معروف ترین فرش های ایرانی از نظر طرح و نقش می‌پردازیم.

فرش کاشان 

از پایخت فرش جهان چه بگوییم که حق مطلب ادا شود؟ از لحاظ ظرافت و جنس به کار رفته در این نوع فرش همه از کیفیت عالی برخوردار هستند. قدیمی ترین و فاخرترین نوع فرش‌های معروف ایرانی که قدمت آن به دوران صفویه باز می‌گردد. بافت فرش کاشان همه ریز و ظریف است و اغلب چله کشی آن از جنس پنبه و کار از پشم یا ابریشم بافته می‌شوند. در طرح فرش کاشان اصل ترنج و لچک بسیار دیده می‌شود و از طرح های شلوغ فرش به حساب می‌آید.

فرش قم

این نوع از فرش های معروف ایرانی به خاطر ظرافت و دوام خود معروف است. اگر به انواع معروف فرش های ایرانی خوب دقت کنیم ناهماهنگی و ناهمواری هایی درپشت کار قابل رویت بوده که مسئله بغرنج و پیچیده‌ای نیست، برای کاری که با دست ساخته می‌شود طبیعی است. اما این مشکل در فرش دستبافت قم مطلقاً وجود ندارد، حتی طراحان خوش ذوق و علاقمند با طرح هایی نو و خاص  فرش قم را با رجشمار بالا طوری می‌بافند که تشخیص ماشینی و دستباف بودن این فرش دشوار را دشوار می‌کند.

فرش تبریز

یکی از پرطرفدارترین فرش های ایرانی معروف فرش تبریز است. تعداد گره های بیشمار گاهی تا یک میلیون گره رج های بسیار 50 تا 70 رج، این فرش آن را خاص کرده است. ریزبافت ترین بافت فرش متعلق به تبریز است. تار این فرش ازپنبه ای بوده و دپود و پرز آن از پشم است. پشم مورد استفاده در فرش تبریز از منطقه کوهستانی همان اطراف تامین می‌شود و قدری خشن و زبر است اما استحکام و دوام بالایی برای فرش تبریز به ارمغان آورده است.

فرش ترکمن

فرش ترکمن نیز یکی دیگر از انواع فرش‌ های معروف ایرانی است. این نوع قالی نازک و تخت بافت هستند و از ویژگی های بارز آنها درشت بافت بودن آن ها است تار و پود فرش ترکمن از پشم است که اغلب از پشم دام خودشان برای بافتن استفاده می‌کنند. این نوع فرش عموما به دست زنان ترکمن و روی دارقالی افقی بافته می‌شود به همین خاطر بیشتر در ابعاد کوچک تولید می‌شوند. علاوه بر قالی گلیم و خورجین هم از تولیدات ترکمن است.

فرش کرمان

شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که فلانی مثل قالی کرمان است، کنایه از زیبایی و شادابی فرد است. این نوع فرش از شاد و رنگی ترین نوع فرشها ست. رنگ های بسیار متنوع و شاد در این فرش به کار رفته است. مردمان کرمان به دلیل زندگی در کویر،  فقدان گل و بوته و رنگ و سرسبزی را با طراحی شاد و رنگی و گل افشان کردن طرح فرش حسابی برای خود جبران کرده اند.

قیمت فرش دستباف

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت که برای مشتریان در هنگام خرید فرش دستباف ایرانی به وجود می‌آید ، قیمت ارائه این محصول است. توجه داشته باشید با وجود تنوع بی‌نظیری که در این محصول وجود دارد طبیعتا می‌توان گفت قیمت هرکدام از آنها نیز تفاوت‌هایی دارد و هر چه کیفیت و تراکم فرش مورد نظر شما بهتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. در کنار این امر نکته حائز اهمیت دیگری که در مورد قیمت گذاری فرش دستبافت وجود دارد ، نحوه خرید این محصول است به طوری که اگر مشتری اقدام به خرید فرش دستباف از تولیدکنندگان آن به صورت مستقیم کند ، خواهد توانست محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب خریداری نماید. یکی از این روش‌ها خرید مستقیم از فروشگاه‌های مجازی می‌باشد زیرا در این فروشگاه واسطه‌ها و دلالان از میان برداشته شده‌اند و محصول به صورت مستقیم به دست مشتری می‌رسد.

ادمین بازدید : 54 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

لباس زنانه پرسپولیس

ورزش نه تنها می‌توانند بر روی جسم تأثیر بگذارد بلکه بر روی روح افراد نیز تأثیر زیادی می‌گذارد. امروزه با افزایش استرس‌های مختلفی که برای افراد رخ می‌دهد باید به فکر چاره‌ای باشند تا از استرس و اضطراب روزمره خود بکاهند. یکی از روش‌های کاهش استرس، ورزش کردن است. با یک ربع ورزش کردن در روز می‌توانید استرس‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر به سلامت روح و جسم خود اهمیت می‌دهید، بهتر است هر روز ورزش کنید و یک برنامه منظم برای خود ایجاد کنید. اولین چیزی که برای ورزش کردن به آن نیاز دارید، لباس ورزشی است. بانوانی که در خانه ورزش می‌کنند‌ نیز به لباس ورزشی احتیاج دارند و نباید فکر کنند با همان لباس‌های خانه می‌توانند ورزش کنند، زیرا در زمان ورزش کردن، بدن عرق می‌کند و باید لباس مناسب با حرکات ورزشی باشد که هوا در رفت‌وآمد باشد. در زمان ورزش به طور حتم حرکات کششی انجام می‌دهید که باید لباسی که آن زمان بر تن کرده‌اید مناسب این حرکات باشد که بعد از مدتی پاره نشود. همچنین ویژگی‌های دیگری شامل تهویه مناسب در زمان ورزش، خشک ماندن در زمان طولانی، سبک بودن و انتقال هوای گرم به بیرون تمام این ویژگی‌ها را یک لباس ورزشی خود باید داشته باشد تا فرد در زمان ورزش بتواند به راحتی حرکات خود را انجام دهد.

لباس زنانه پرسپولیس یکی از بهترین لباس‌های ورزشی است که می‌توانید از آن در زمان ورزش‌های ساده و تخصصی استفاده کنید. این لباس‌ها دارای طرح‌های زیادی است که تمام بانوان کشور آن را می‌پسندند. اگر شما به دنبال لباسی هستید که در زمان‌های زیادی باید آن را بپوشید، ما به شما لباس‌های ورزشی پرسپولیس دربی را پیشنهاد می‌کنیم. این لباس‌ها با بهترین پارچه‌های موجود در بازار تولید شده‌اند که می‌توانند با رقیب‌های خارجی خود نیز رقابت کنند. به این فکر نکنید که باید برای ورزش کردن از لباس‌های خارجی و برند استفاده کنید تا تأثیر ورزش کردن زیاد شود، زیرا تنها درست انجام دادن ورزش به شما کمک می‌کند. با این وجود، لباس ورزشی نیز بسیار مهم است و باید آن را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی خریداری کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید انواع لباس‌های ورزشی زنانه را از آنجا خریداری کنید

جهت خرید لباس زنانه پرسپولیس می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

عکس لباس پرسپولیس دخترانه

نماد پرسپولیس جزء معدود نماد تیم‌ها‌ است که در طول سالیان دراز تغییر نکرده است و به عنوان نماد اصلی تیم پرسپولیس شناخته می‌شود. برخی لوگوی تیم پرسپولیس را نماد دو شیر و یا دو گاو می‌پندارند که دو شیر بیشتر درست است. معنای لوگوی این تیم، نمایش قدرت است که بیانگر تیم پرسپولیس به عنوان تیم قدرتمند در زمینه فوتبال است. این تیم توانسته در بازی‌های خود مقام‌های زیادی کسب کند که هرکدام از آن‌ها برای پرسپولیس ارزش بالایی دارد. در سال‌های اخیر به جز لوگوی تیم پرسپولیس 6 خط طراحی شده که بیانگر شش ستون تخت جمشید است. هر ساله طرح‌های روی لباس پرسپولیس تغییرات کوچکی می‌کند که هر کدام از آن‌ها بیانگر نمادی است. عکس لباس پرسپولیس دخترانه نیز همانند لباس‌های تیم پرسپولیس است. لوگوی این تیم در لباس زنانه و دخترانه پرسپولیس می‌توانید مشاهده کنید که بدون هیچ تغییر قرار گرفته است. بانوان ایرانی که طرفدار تیم پرسپولیس هستند دوست دارند نام بازیکن موردعلاقه‌شان بر روی لباسشان درج شود و یا لباسشان دقیقاً شبیه همان بازیکن باشدبرخی بر این باور هستند حیوانی که در لوگوی پرسپولیس استفاده شده، حیوان افسانه‌ای شیردال است. این حیوان افسانه‌ای از اسب، شیر و عقاب ترکیب شده است. در مورد این حیوان، افسانه‌های زیادی وجود دارد که تمام آن‌ها اشاره به قدرت آن دارد. در نتیجه تیم پرسپولیس با استفاده از این حیوان در لوگوی اصلی تیم خود، به همگان می‌خواهد نشان دهد که این تیم در بین گروه‌های دیگر دارای قدرت و برنده مسابقات است. تا حدودی این قضیه درست است، زیرا این تیم توانسته است در مسابقات زیادی برنده بازی شود و افتخارات زیادی را در بازی‌های آسیایی برای ایران کسب کند. همچنین چندین سال این تیم، قهرمان بازی‌های باشگاهی در ایران بوده است. به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است که دوست دارند لباس تیم موردعلاقه‌شان را بپوشند. این تیم حتی در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است که دوست دارند در بیشتر بازی‌های آن شرکت کنند ولی به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد نمی‌توانند در باشگاه حضور پیدا کنند. در این صورت می‌توانند لباس تیم موردعلاقه خود را خریداری کنند و در زمان بازی‌های پرسپولیس لباس تیم موردعلاقه خود را بر تن کنند و از خانه آن‌ها را تشویق کنند. عکس لباس زنانه و دخترانه پرسپولیس کاملاً مشابه لباس‌های بازیکن‌های تیم پرسپولیس است.

مدل لباس پرسپولیس دخترانه

با ورود به بخش لباس‌های پرسپولیس دخترانه با مدل‌های مختلفی روبرو می‌شوید که می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برخی از مدل‌های لباس پرسپولیس دخترانه مشابه پیراهن تیم اصلی پرسپولیس است که می‌توانید آن را به راحتی سفارش دهید. هر ساله مدل اصلی این تیم فرق می‌کند و مدل‌های جدید از لباس پرسپولیس وارد بازار می‌شود..

به جز مدل اصلی لباس پرسپولیس مدل‌های دیگری از لباس این تیم در فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را سفارش دهید. این مدل‌ها بر اساس مدل اصلی لباس پرسپولیس تولید شده است. دلیل این‌کار برای این است که تنوع در لباس‌های این تیم وجود داشته باشد تا افراد بتوانند در ورزش‌های خود از مدل‌های متنوعی استفاده کنند. تولیدکنندگان در هر صورت به رفاه حال مشتریان خود اهمیت می‌دهند و بهترین‌ها را در مدل‌های مختلف تولید می‌کنند

لباس ورزشی دخترانه پرسپولیس

لباس ورزشی دخترانه پرسپولیس دارای کیفیت بالایی است که می‌توانید تنها در فروشگاه اینترنتی دربی شاپ با قیمت مناسب پیدا کنید. این لباس‌ها دارای ست‌های مختلفی است که می‌توانید بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید. قبل از خرید لباس ورزشی باید مشخص کنید این لباس را برای کدام ورزش می‌خواهید، زیرا هر ورزش بر اساس حرکاتی که در طول آن انجام می‌دهید نیاز به لباس مناسب آن حرکات است. به طور مثال برای ورزش فوتبال باید از پیراهن و شورت استفاده کنید که در باشگاه بدنسازی و یا دومیدانی از آن استفاده نمی‌شود. همچنین در برخی از ورزش‌ها باید از لباس‌های ورزشی چسبناک استفاده کنید. همچنین بهترین لباس ورزشی، لباسی است که از تهویه مناسبی برخوردار باشد. لباس ورزشی دخترانه پرسپولیس دارای تهویه مناسب برای انواع ورزش‌ها است، به همین دلیل از محبوبیت بالایی در میان دختران و بانوان برخوردار است. خانم‌ها از لباس‌های ورزشی، بیشتر برای انجام ورزش‌های فیتنس استفاده می‌کنند به همین دلیل از ست‌های ورزشی با طرح‌های متنوعی استفاده می‌کنند. یکی از ست‌های پرطرفدار در بین بانوان، ست ورزشی پرسپولیس است که دارای مدل‌های متنوعی است. رنگ قرمز این ست‌ها بسیار در میان دختران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

لباس جدید پرسپولیس دخترانه

هر ساله لباس‌های ورزشی جدیدی وارد بازار می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی انواع مدل‌های آن‌ها را مشاهده کنید. یکی از این لباس‌ها، لباس جدید پرسپولیس دخترانه است که هر ساله با رونمایی لباس جدید تیم پرسپولیس مدل‌های جدید آن نیز تولید می‌شود لباس جدید پرسپولیس دخترانه نیز همانند لباس اصلی تیم پرسپولیس دارای رنگ قرمز است و 6 خط مشکی بر روی این لباس طراحی شده است که نشان دهنده 6 ستون تخت جمشید است. در تمام لباس‌های پرسپولیس لوگوی اصلی این تیم چاپ می‌شود که می‌توانید در کنار آن از نام بازیکن موردعلاقه خود نیز استفاده کنید. تمامی لباس‌های جدید پرسپولیس دخترانه دارای کیفیت بالایی است که می‌توانید در تمام ورزش‌ها از آن‌ها استفاده کنید. برای ورزش‌های فیتنس بهتر است از لباس‌های جذب پرسپولیس استفاده کنید تا بتوانید حرکات ورزشی را به راحتی انجام دهید. یکی از اشتباهات رایجی که ورزشکاران در زمان خرید لباس ورزشی انجام می‌دهند، فکر می‌کنند انتخاب لباس ورزشی با جنس پنبه‌ای بسیار انتخاب درست و به جایی است ولی سخت در اشتباه‌اند، زیرا در زمان ورزش این‌گونه لباس‌ها به بدن می‌چسبد و انجام حرکات بدنی را کمی سخت و طاقت فرسا می‌کند. بهترین جنس برای یک لباس ورزشی ترکیب دو جنس پلی‌استر و پنبه‌ای است.

لباس جدید پرسپولیس دخترانه دارای جنسی عالی و مرغوب است که می‌توانید در تمام حرکات ورزشی از آن استفاده کنید. این فروشگاه اینترنتی با دانستن نیاز مردم هر روزه موجودی‌های خود را افزایش می‌دهد تا هیچ خریداری بدون خرید جنس موردنیاز خود از فروشگاه اینترنتی بیرون نرود. همچنین هر ساله سایت ما لباس‌های جدید که وارد بازار می‌شود در لیست فروش خود به روز می‌کند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن سایز مورد نظر آن را خریداری کنید. به دلیل استقبال بانوان از لباس‌های جدید پرسپولیس مدیریت مجموعه مدل‌های جدید این تیم را وارد لیست فروش خود کرده است. اگر می‌خواهید بهترین‌ها را خریداری کنید بهتر است به این فروشگاه و لیست فروش لباس جدید پرسپولیس دخترانه مراجعه کنید. این لباس‌ها معمولاً از جنس پلی‌استر هستند تا در انجام حرکات ورزشی ورزشکاران احساس راحتی کنند. همچنین استفاده از این جنس پارچه باعث ایجاد گردش هوا در حین ورزش می‌شود که بسیار گزینه مهمی است و ورزشکاران باید به آن توجه کنند. یکی دیگر از نکات‌های مثبتی که می‌توان از این لباس‌ها گفت، شستشوی آسان آن است.

لباس هواداری پرسپولیس دخترانه

تیم پرسپولیس جزء برترین تیم‌های ایران است که هواداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در هر خانه‌ای به طور حتم یکی را پیدا می‌کنید که طرفدار تیم پرسپولیس باشد. همچنین این افراد دوست دارند در زمان ورزش و یا زمانی که به باشگاه می‌روند لباس تیم محبوب خود را بر تن کنند. یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی که می‌توانید در دربی شاپ پیدا کنید، لباس هواداری پرسپولیس دخترانه است. دختران نیز همانند پسرها طرفدار دو آتیشه این تیم هستند، به همین دلیل لباس‌های مورد نیاز آن‌ها نیز تولید شده است و به راحتی با مراجعه به صفحه لباس دخترانه پرسپولیس می‌توانید آن را خریداری کنید. دربی شاپ یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خرید لباس زنانه و دخترانه پرسپولیس است. همچنین روش خرید از این سایت بسیار راحت است و تنها با چند کلیک می‌توانید محصول خریداری شده خود را درب منزل دریافت کنید. یکی از امکاناتی که این سایت برای مشتریان خود فراهم کرده، مرجوعی محصول خریداری شده است که تا به حال کمتر از گزینه استفاده شده است. تمامی لباس‌هایی که در مجموعه دربی اسپرت مشاهده می‌کنید دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است، به همین دلیل تا به حال مشتری از خرید خود ناراضی نبوده است. شما باید در زمان خرید از این ابتدا سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس عملیات پرداخت را انجام دهید.

لباس هواداری پرسپولیس دخترانه یکی از لباس‌هایی است که بسیار مشابه لباس اصلی تیم پرسپولیس تولید شده است و هواداران دو آتیش آن می‌توانند از آن استفاده کنند و در زمان مسابقات این تیم آن را بپوشند و تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند. همچنین هواداران این تیم برای این‌که به بقیه نشان دهند طرفدار پرسپولیس هستند در زمان انجام ورزش‌های روزمره خود و یا در باشگاه‌ها از این لباس استفاده می‌کنند. جنس این لباس از پلی‌استر و پنبه باکیفیت است تا ورزشکاران در زمان ورزش از لحاظ چسبنکی و با عرق کردن هیچ مشکلی نداشته باشند. تنها تنوعی که می‌توانید در این‌گونه لباس‌ها مشاهده کنید فقط طرح و مدل لباس است، زیرا رنگ آن تنها قرمز است. لباس هواداری پرسپولیس دخترانه شال لگ اسپرت زنانه، نیم‌تنه ورزشی، شلوارک و تی‌شرت است که می‌توانید بر اساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. هر کدام از این لباس‌ها را می‌توانید در محل‌های خاص بپوشید و تیپ ظاهری خود را حفظ کنید. بانوان بسیار بیشتر از آقایان به ظاهر خود اهمیت می‌دهند به همین دلیل دربی شاپ تمام ست‌هایی که یک بانو می‌تواند استفاده کند در لیست فروش خود قرار داده است.

لباس جدید پرسپولیس دخترانه

لباس جدید پرسپولیس دخترانه یکی از محصولات پرفروش سایت ما است که می‌توانید در محصولات آن را پیدا کنید. این لباس دارای ظاهری زیبا و دلپسند است که بانوان زیادی درخواست خرید آن را دارند. اگر شما نیز طرفدار این تیم محبوب هستید بهتر است از لباس جدید پرسپولیس دخترانه استفاده کنید و به طور حتم از کیفیت بالای آن شگفت‌زده خواهید شد. به دلیل این‌که بانوان به ظاهر و تیپ ورزشی خود اهمیت می‌دهند. تنوع محصولات ما به حدی زیاد است که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. یکی از نکاتی که باید در زمان خرید لباس‌های ورزشی بانوان به آن اهمیت دهید جنس پارچه استفاده شده در آن است، زیرا پوست بانوان بسیار حساس بوده و ممکن است بعد از استفاده از لباس‌های نامناسب دچار حساسیت شوند. به همین دلیل باید به جنس پارچه استفاده شده در لباس ورزشی توجه کنید. برای تولید لباس جدید پرسپولیس دخترانه از پلی‌استر و پنبه استفاده شده که بهترین انتخاب برای یک لباس ورزشی است. این لباس‌ها کاملاً ضد حساسیت و مناسب پوست بانوان هستند و همچنین به راحتی قابل شستشو هستند.

تاپ و نیم‌تنه یکی از جدیدترین لباس‌های پرسپولیس بانوان است که در طرح‌های متنوعی تولید شده است. این نوع از لباس به راحتی فرم بدن بانوان را نشان می‌دهد در نتیجه بهترین انتخاب برای باشگاه‌های بدنسازی است. اگر به دنبال لباسی عالی و باکیفیت هستید ما به شما لباس جدید پرسپولیس دخترانه را پیشنهاد می‌کنیم. این لباس‌ها برای تیپ ظاهری هر دختری بسیار مناسب است. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در زمان ورزش به ظاهر خود اهمیت می‌دهید ما به شما لباس جدید پرسپولیس دخترانه را پیشنهاد می‌کنیم. الیافی که در لباس زنانه و دخترانه پرسپولیس بکار رفته ضدحساسیت است و می‌توانید از آن در زمان تمرینات ورزشی خود استفاده کنید. این لباس‌ها خاصیت کشسانی دارد و برای انجام حرکات کششی بسیار مناسب است. اگر تا به حال موفق به خرید لباس مناسب برای ورزش نشده‌اید می‌توانید به صفحه فروش ما مراجعه کنید و لباس مدنظر خود را خریداری کنید. یکی دیگر از الیافی که برای لباس‌های ورزشی پیشنهاد می‌شود، الیاف کتان است. این الیاف نیز خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت را دارد، در نتیجه خرید آن به بانوان پیشنهاد می‌شود.

لباس استقلال دخترانه:
استقلال علاوه بر اینکه بین آقایان محبوب است، طرفداران زیادی هم بین بانوان دارد. با اینکه خانم ها نمی­ توانند در استادیوم حضور یابند، با پوشیدن لباس تیم محبوبشان علاقه خود را به آن نشان می­ دهند. لباس استقلال دخترانه هم به صورت تاپ استقلال و لگ استقلال و هم سویشرت تک  استقلال و لگ با هر کدام از این موارد قابل خریداری است. جنس پارچه این ست ها کشی بوده و برای ورزش هم مناسب اند.
لباس زنانه استقلال:
سایت دربی شاپ تنها فروشگاهی است که تیشرت و لباس زنانه استقلال با تن خور خانمها را به فروش می رساند.

جهت خرید لباس دخترانه استقلال می توانید به قسمت های مربوطه از وب سایت دربی شاپ مراجعه نمایید.

ادمین بازدید : 50 شنبه 15 آبان 1400 نظرات (0)

تزریف ژل:
شامل ژل های تزریقی و چربی می باشند. این ها موادي هستند كه در داخل پوست تزريق شده و موجب افزايش حجم و بنابراين صاف كردن چين و چروكها،برجسته كردن لبها، و كاهش عمق فرورفتگيهاي صورت مي شوند.در بعضي موارد اثر آنها شبيه ليفت صورت است ولي بدون جراحي و با هزينه كمتر.البته اين درمانها دائمي نيستند و نيازمند تكرار مي باشند. بعضي فيلرها همراه با درمانهاي جوانسازي ديگر صورت مثل تزريق بوتاكس استفاده مي شوند. جراح شما با ارزيابي نيازهاي شما يك يا چند درمان مورد نياز شما را توصيه خواهد كرد
اگر پس از تزریق ژل پشیمان شوم چه کنم؟
 در صورتیکه ژل تزریق شده، هیالورونیک اسید باشد با تزریق آمپول هیالورونیداز در محل از بین می رود. این ماده، آنزیمی است که اسید هیالورونیک را از بین می برد و برای تصحیح عوارض فیلرهای هیالورونیک اسید مثل برجستگی های ناشی از ژل استفاده می شود.
آیا می توان قسمتی از ژل های مصرف شده را نگهداری و بعد از مدتی استفاده کرد؟
دربیشتر موارد، بروشورهای ژل های تزریقی توصیه می کنند این عمل انجام نشود. نگرانی اصلی، احتمال آلودگی باکتریایی و افزایش خطر عفونت است. اخیرا" یک مطالعه گذشته نگرعوارض عفونی استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید (ژویدرم و رستیلن) را که بمدت 6 ماه در دمای 4 درجه سلسیوس نگهداری شده بودند بررسی کرد و عفونت مرتبط پیدا نکرد.
چه کسانی نباید ژل تزریق کنند؟
حاملگی یا شیر دهی
عفونت در ناحیه درمان (مثل تب خال یا آکنه)
استعداد بیمار برای تشکیل گوشت اضافه (کلوئید یا اسکار هیپرتروفیک)
اختلالات خونریزی دهنده (مثل کمبود پلاکت های خونی یا استفاده از داروهای ضد انعقاد)
مصرف داروی اکوتان در 6ماه گذشته
قبل و بعد از تزریق ژل چه کارهایی انجام شود؟
 قبل از تزریق ژل به مدت دو هفته از داروهای رقیق کننده خون استفاده نشود 
به مدت دو روز از مصرف بروفن (ادویل) و الکل خودداری کنید.
بعداز درمان:
قرمزی و تورم در ناحیه درمان شایع است و در طی چند روز از بین می رود.
نواحی درمان را ماساژ ندهید.

ادمین بازدید : 77 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

خرید قطعات و لوازم یدکی رنو
معمولاً برای اشخاصی که دارای ماشین‌های برند رنو هستند ،خرید لوازم یدکی رنو از جمله نکاتی است که همواره دغدغه این افراد به حساب می‌آید. امروزه اگر صاحب پیشرفته ترین ماشین های جهان هم بشوید پس از مدتی بر اثر عوامل مختلف ، مانند تصادف یا استهلاک ، نیاز دارید تا برخی از لوازم خودروی خود را تغییر دهید. پس خرید و قیمت قطعات یدکی رنو اهمیت فراوانی خواهد داشت. در شرایطی که مجبور به تغییر لوازم یدکی خود شوید اصولاً بهتر است تا به سراغ خرید لوازم یدکی با کیفیت بروید؛ زیرا در صورت خرید لوازم با کیفیت پایین تر دچار دو اشتباه بزرگ می شویم. لوازم یدکی باکیفیت پایین تر اگرچه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر بالایی ندارند. بنابراین پس از مدتی باید دوباره هزینه اضافی را پرداخت نمایید.خرید محصولات با کیفیت نامناسب می تواند به کارکرد کلی خودروی شما نیز آسیب بزند. بنابراین در این شرایط بهتر است تا از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. برندهای مختلف نیز دارای محصولات متنوع و با قیمت های مختلفی هستند. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیای امروز ، به تدریج بسیاری از خریدهای مردم به شکل آنلاین صورت می پذیرد. بنابراین نیاز است تا بتوانیم مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید لوازم یدکی رنو را پیدا کنیم تا بتوانیم اطمینان خاطر کافی را از خرید خود به دست آوریم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی رنو پخش به جهت دستیابی مشتریان به این هدف مهم افتتاح‌شده است. ما با ارائه خدمات ویژه نظیر قیمت لوازم یدکی رنو مناسب و کیفیت خوب می خواهیم تا رضایت قلبی مشتریان خود را به دست آوریم. به همین دلیل در صورت عدم رضایت مشتریان 5 روز ضمانت بازگشت کالا توسط برند ما قرار داده شده است تا بتوانیم اطمینان لازم را به مشتریان خود بدهیم.

قیمت قطعات اصلی رنو
با توجه به نکات مطرح شده می توانیم نتیجه بگیریم که خرید قطعات اصلی رنو با کیفیت مناسب ، برای اتومبیل ما نکته ی حائز اهمیتی است. همان گونه که می توانید در سایت ما مشاهده کنید ، انواع رنوهای مختلف به شکل های مختلف تقسیم بندی شده است.>زمان، ازجمله مسائل بسیار مهم برای هر کدام از مشتریان محسوب می شود. درواقع دوست داریم تا زمان کمتری را برای خرید محصولات مختلف بگذرانیم . این امر به ما فرصت می‌دهد تا به کارهای مختلف خود برسیم. بنابراین تقسیم‌بندی‌های مختلف خرید قطعات یدکی رنو در سایت رنو پخش به این دلیل صورت گرفته است.  به همین منظور ما قطعات اصلی رنو شامل قطعات موتور،قطعات سیستم سوخت رسانی، قطعات سیستم فرمان و ... را تقسیم بندی کرده ایم تا در روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کنیم. به همین منظور در رابطه با نحوه خرید لوازم یدکی رنو از سایت رنو پخش پس از ورود به سایت ما می توانید تمامی موارد تقسیم بندی را مشاهده کنید. در واقع در دسته بندی های مختلف می توانید نام قطعه ای را که میخواهید را مشخص کنید. فارغ از قطعات مختلف می توانید نوع خودرو خود را شخص کنید و بسیار راحت به قطعه مورد نظر خود دست یابید. بدین ترتیب می توانید بسیار راحت قطعه خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ تعیین شده قطعه خود را دریافت نمایید. به منظور اینکه شما بتوانید با اخبار اتومبیل خود و قطعات مختلف آن آشنا باشید بخشی را تحت عنوان وبلاگ به وجود آوردیم تا بتوانید توضیحات کامل را درباره قطعات مختلف داشته باشید.

خرید لوازم جانبی رنو
اگرچه تمامی موارد گفته شده درباره نحوه خرید ممکن است در سایت های مختلف نیز وجود داشته باشد اما خرید لوازم جانبی RENAULT از سایت رنو پخش دارای مزایای مختلفی است . این ویژگی‌ها می تواند علاوه بر قیمت قطعات یدکی رنو جزء مزایای ما نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی به حساب بیاید. نکته ی بسیار مهمی که می تواند وجه تمایز ایجاد کند مسئله ی فعالیت فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یک برند خاص است. درواقع برخی از فروشگاه های مختلف محصولات مختلف از برندهای مختلف را عرضه میکنند. این امر اگرچه برای آن‌ها سود بیشتری دارد اما موجب می شود تا نتوانند تمامی برند های خودرو را به صورت تخصصی پوشش دهند. اما رنو پخش در مورد لوازم یدکی رنو اینکار را انجام داده است.  در واقع تنها برخی از خودروهای هر برند را تحت پوشش خود قرار می دهند. این امر موجب می شود تا شما اگر خودرویی دارید که در بازار کشور محدود است نتوانید به سادگی لوازم یدکی آن را پیدا کنید. فارغ از این مسئله تمرکز تنها بر روی یک برند مثل قطعات یدکی رنو می تواند خدمات با کیفیت تری را در پی داشته باشد. ما همچنین بهترین قیمت لوازم جانبی رنو را عرضه میکنیم. اصولاً به دلیل تولید هزاران نوع خودروی مختلف امروزه داشتن آشنایی کامل با تمامی خودروهای برند های مختلف کار دشواری است. بنابراین کار بر روی یک برند می تواند به ما این آزادی عمل را بدهد که تنها حیطه آگاهی خود را در یک حیطه بالا ببریم.بنابراین با تخصص کافی تنها در یک عرصه میتوانیم خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

انواع قطعات لوازم یدکی رنو
قطعات لوازم یدکی رنو شامل هزاران تجهیز مختلف می شوند. اما به‌طور کلی می توانیم قطعات لوازم یدکی این برند را به مباحث مختلفی مانند موارد زیر تقسیم بندی کنیم. این قطعات عبارتند از : -قطعات بدنه -قطعات سیستم سوخت رسانی -قطعات سیستم جلوبندی، کمک و تعلیق -قطعات سیستم سرمایش و گرمایش -قطعات سیستم فرمان -قطعات سیستم ترمز -قطعات موتور -لوازم مصرفی -قطعات سیستم برف‌پاک‌کن -قطعات الکتریکی - و ... -شایان ذکر است که می توانید در قسمت دسته بندی ها تمامی موارد ذکر شده را مشاهده نمایید.

https://www.google.com/url?q=https://renaultpakhsh.ir/&sa=U&ved=2ahUKEwi3jPXy9O_zAhXtQvEDHV28CZcQFnoECAYQAg&usg=AOvVaw3MBwwH45Rk3AssJLhvCr1H

ادمین بازدید : 53 دوشنبه 03 آبان 1400 نظرات (0)

آیا سرمایه گذاری روی سئو سایت ارزش دارد؟
سئو مهمترین کانال بازریابی دیجیتال است. کاربران بطور روزانه میلیاردها جستجو در گوگل برای پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نیاز خود انجام می‌دهند. به طور کلی در صورت اجرای درست کمپین سئو، بازگشت هزینه‌های پرداخت شده برای این کار را شاهد خواهید بود
انواع هزینه سئو سایت
هزینه سئو بصورت ساعتی
هزینه سئو بصورت پروژه‌ای
هزینه سئو براساس بهبود رتبه در کلمات کلیدی
هزینه سئو بصورت ماهانه
عوامل تاثیر گدار در هزینه سئو سایت:
 ابعاد سایت
موقعیت کسب و کار
میزان رقابت 
وضعیت فنی
وضعیت فنی
چرا تعرفه سئو شرکت های دیجیتال مارکتینگ باهم متفاوت است؟
تعیین قیمت سئو سایت بدلیل اثرپذیری از فاکتورهای مختلف، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه همه پروژه‌ها و سایت‌ها برای کسب نتیجه نیازمند استراتژی سئو مختص خود هستند قیمت گذاری پروژه‌های سئو متفاوت است. مثلا کسب نتیجه برای یک کسب و کار محلی کوچک در شهر اصفهان ساده‌تر از بهینه سازی و سئو یک سایت فروشگاهی است که به کل کشور سرویس می‌دهد بهترین تعرفه سایت را با وب تب داشته باشید
مشاوره سئو
بی تردید حضور در نتایج اول موتورهای جستجو مانند گوگل از جمله اقداماتی است که تمامی کسب و کارها برای رشد و توسعه به آن نیازمندند. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو فرآیند رشد جایگاه سایت‌ در موتورهای جستجو است که با توجه به محتوای تولید شده، مخاطبین هدفمند را به سمت کسب و کار شما هدایت خواهد کرد. تیم مشاوره سئوی وب تب به شما کمک میکند تا لینک یک گوگل بدرخشید.

ادمین بازدید : 67 سه شنبه 13 مهر 1400 نظرات (0)

:خرید لوازم یدکی ال 90

اگر به دنبال خرید لوازم یدکی ال نود اصل به قیمت عمده هستید با رنو پخش در ارتباط باشید.

قیمت خرید لوازم یدکی ال نود:

از آن جایی که همه می دانید به دلیل بالا بودن نرخ تعرفه واردات و قیمت دلار به طبع قیمت لوازم یدکی اصل ال 90 هم بالا خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که اول از هر چیز قطعه یدکی تندر 90 با کیفیت به مراتب عمر طولانی تری دارد و علاوه بر آن از بروز مشکلات و خسارات ناشی از استفاده از قطعات فرعی غیر اصل را رفع می نماید.

 اما با این وجود رنو پخش قطعات اصلی خودروهای رنو را به قیمت عمده به شما خریداران میدهد

نکته دیگری که برای خرید قطعات یدکی ال 90 اصل باید به آن توجه کنید این است که ممکن است سودجوسانه بسیاری باشند که قطعات تقلبی را با قیمت اصلی و با کیفیت تقلبی به فروش برسانند بنابر این منطقی است از جایی خرید کنید که به اصل فروشی بازار یدکی معروف است چرا که به راحتی می توانید به آن اعتماد نمایید. از این رو می توانید.

کیفیت قطعات ال نود:

کمیت تعداد و تنوع قطعات رنو ال 90 در حال حاضر نمی تواند نقش اساسی ایفا کند چرا که قطعات اصلی در حال حاضر به سختی پیدا می شود بنابر این یکی از محدودیت های رنو پخش در تامین قطعات ال 90 همین مورد بوده اما سعی داریم کلکسیون قابل قبولی از تنوع قطعات ال 90 را ایجاد کنیم.

انواع قطعات خودرو ال 90:

شما می توانید قطعات متعددی نظیر انواع تسمه تایم و تسمه دینام، بلبرینگ، استپر، دسک و صفحه و موارد بسیار دیگری برای خودرو ال 90 به صورت 100% اصلی خریداری نمایید

قطعات رنو:

در سال ۲۰۰۴ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل رنو اسنادی را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امضا کردند و مدیرعامل‌های سایپا، ایران‌خودرو و پارس‌خودرو این اسناد را برای ورود قطعات یدکی رنو امضا کردند. از آن زمان شرکت رنو پارس به‌عنوان یک شرکت مشارکتی و هماهنگ کننده بین شرکت‌های خودروسازی ایران و رنو شروع به فعالیت کرد. خودروهای این برند به دو صورت سی کی دی و سی بی یو وارد ایران می‌شوند.

 

در لوازم یدکی رنو سی کی دی به سه شرکت ایران‌خودرو ، پارس‌خودرو و سایپا تحویل داده می‌شوند و تحت نظر مهندسان رنو مونتاژ می‌شوند. در سی بی یو نیز خودرو‌ها به نمایندگی مرکزی رنو در ایران یعنی شرکت نگین خودرو تحویل داده می‌شوند و وارد بازار می‌شوند.

ادمین بازدید : 61 دوشنبه 12 مهر 1400 نظرات (0)

بهینه سازی سایت شرکتی چیست؟

سئو سایت شرکتی برای موتورهای جست‌وجو، یکی از استراتژی‌‌های بسیار پرقدرت برای افزایش امتیاز وبسایت‌ها در دنیای امروزی است. وبسایت‌ها در این روش با رعایت قوانین سئو، امتیاز خود را نزد موتورهای جست‌وجوگری همچون گوگل افزایش می‌‌دهند و به این ترتیب می‌توانند در هر جست‌وجوی مرتبط با حوزه‌ی فعالیت خود، در صدر فهرست نتایج حاضر شوند.

 سئو برای رشد و بالا آمدن هر نوع وبسایتی، راهکاری کارآمد در آستین دارد که یکی از آن وبسایت‌ها، سایت‌های شرکتی هستند. از آنجا که سایت‌های شرکتی یا تجاری، اغلب به دنبال افزایش فروش و سود نهایی شرکت هستند، بهینه سازی سایت شرکتی به نحوی انجام می‌شود که بیشترین میزان ترافیک ارگانیک و مشتری را به سمت خود جذب کنند.

اصول سئو سایت شرکتی چه گونه انجام میشود؟

سئو سایت شرکتی نیز همچون بسیاری از استراتژی‌های مورداستفاده در کسب‌وکارها دارای اصول مشخصی است که رعایت آنها می‌‌تواند کمک خوبی برای بهبود وضعیت سایت در فهرست جست‌وجوهای گوگل باشد.

اصول سئو سایت شرکتی مجموعه‌ای از استراتژی‌های سئو است که در بخش‌های گوناگون سئوی سایت شما انجام میشوند

و شامل موارد زیر هستند:

بهینه‌سازی تگ عناوین

 

 بهینه‌سازی داده‌های متا

 

 انتشار محتوای ارزشمند

 

 انتخاب تگ برای تصاویر

 تحقیق و ادغام کلمات کلیدی

هرگز نباید فراموش کنید که هدف اصلی سایت‌های شرکتی جذب ترافیک و تبدیل آن به مشتریان  است. بنابراین باید از تمامی اصول سئو سایت شرکتی در این زمینه کمک بگیرید.

مزایای سئو سایت و تاثیر آن بر سایت شرکتی

افزایش سرعت یکی از مراحل بهینه کردن سئو سایت میباشد که اینکار باعث مشاهده بیشتر سایت و صرف زمان بیشتر در سایت شما میگردد

کلمات کلیدی که انتخاب می کنید می تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که قرار است به مشتریانتان ارائه دهید.

تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین به نوعی می تواند به رتبه بندی های سئوی شما وابسته باشد طراحی سایت ، بازاریابی محتوا، خدمات بازاریابی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تاثیرگذار هستند

بهترین شرکت برای سئو:

برای انتخاب بهترین شرکت سئو موارد یر را در نظر بگیرید

اهداف و نتایج مد نظر خود را بشناسیم

تعداد و میزان موفقیت نمونه کار های شرکت چگونه است؟

پروپزال را بررسی کنید

ادمین بازدید : 66 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

سوالات رایج هنگام انتخاب و خرید سه چرخه کودک
سه چرخه کودک چه مارکی خوبه؟
انواع سه چرخه خارجی موجود در پیکوتویز، سه چرخه حرفه ای با قابلیت های منحصر به فرد هستند و بهترین کادو تولد یک سالگی تا 6 سالگی برای کوچولوهاتونه!
از بین سه چرخه های خارجی کیکابو کدام مدل سه چرخه تاشو است؟

 نیکی و جیووی
سه چرخه کودک تاشو در صندوق عقب ماشین جای میگیره؟

بله انواع سه چرخه تاشو حجم کمی را اشغال میکنند و در صندوق عقب خودرو جای میگیرند
انواع سه چرخه خارجی کودک تا چند سال قابل استفاده اند؟

بستگی به قد کودک داره ولی از 1 تا 6 سال به راحتی قابل استفاده است.
کودک از چند سال میتواند برای سه چرخه سواری خودش به تنهایی رکاب بزند؟

بستگی به توانایی بدنی کودک دارد ولی معمولا استاندارد رکاب زدن در سه چرخه سواری کودک از سه سال به بالا است.
سه چرخه بچه گانه چند سال استفاده میشه؟

گروه سنی تا 6 سال و تحمل وزن 25 کیلوگرم میباشد.
انواع سه چرخه بچه گانه شامل قطعات یدکی و گارانتی هم هستند؟

بله، گارانتی سلامت کالا و ضمانت کیفیت پیکوتویز  دارند.
ابعاد سه چرخه در حالت تاشو؟

ابعاد بدنه در حالت جمع شه 50*75
سه چرخه شما تبدیل به دوچرخه میشه؟

هیچ سه چرخه ای نداریم که تبدیل به دو چرخه بشه.
خرید حضوری سه چرخه هم دارین؟

بله فروشگاه فیزیکی ما مازندران ساری و ارسال همه روزه به سراسر کشور داریم.
در سه چرخه عصایی والدین قابلیت حرکت چرخ هارو هم دارن؟

بله قابلیت هدایت و حرکت دارد.
فرق سه چرخه الونسی و نیکی و جیووی چیه؟

هرکدام ویژگی های خاصی دارند که در صفحه هر محصول کامل درج شده. ولی به طور کلی فقط الونسی تاشو نیست ولی قابلیت های خاص خودش رو داره.
مدل الونسی که تاشو نیست در صندوق ماشین جا میشه؟

سایبان و نشیمن جدا میشه و ابعاد بدنه 50*115 سانتی متر. بستگی به حجم صندوق ماشین داره.
نحوه استفاده از قابلیت صندلی گردان چطوریه؟

در مدل الونسی با کلیک یک دکمه صندلی سه چرخه به راحتی میچرخه و در مدل نیکی بصورت دستی اینکار انجام میشه یعنی صندلی از جاش در میاد و رو به مادر یا خیابون قرار میگیره.

برای خرید اسباب بازی می توانید به وب سایت تابان تویز مراجعه کنید.

ادمین بازدید : 58 شنبه 12 تیر 1400 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت های حاصل شده در زمینه موبایل، گوشی های هوشمند این روزها تا حدود زیادی جای گوشی های ساده را گرفته اند. اینترنت و قابلیت های فوق العاده آن باعث شده که افراد وقت زیادی را در گوشی خود بگذرانند. با این وجود گوشی های ساده و دکمه ای هنوز هم متقاضیان زیادی دارند. در کشور موقعیت های شغلی بسیاری وجود دارد که استفاده از اسمارت فون توسط کارکنان غیرقانونی یا حتی غیر عقلانی است. همین امر باعث شده که در بازار عده ای فقط روی فروش گوشی ساده تمرکز کنند. شاید حاشیه سود فروش این موبایلها به علت قیمت پایین تر، کم باشد ولی برای کسانی که همیشه مشتریان جدیدی برای آن دارند، به صرفه است.

گوشی ساده نوکیا 1100

از کجا می توان موبایل ساده خرید؟ آیا تعداد آن محدودیتی دارد؟

شرکتهای معتبر کمی برای فروش عمده موبایل وجود دارند، که در میان آنها می توان به کسری پارس یا داریا اشاره کرد. برای خرید گوشی ساده به صورت عمده بهتر است شما با وارد کنندگان آن در ارتباط باشید، تا خرید کمتری به قیمت دسته اول انجام دهید. مثلا شرکت کسری پارس به عنوان وارد کننده قانونی تمامی برندهای گوشی، عمده فروشی گوشی ساده را هم در برنامه های خود گنجانده است. این شرکت تقریبا امکان خرید به هر تعدادی را فراهم کرده تا فروشندگان و مغازه داران سراسر کشور بتوانند با خیال راحت از آنها خرید کنند. 

خرید گوشی ساده عمده

چه برندهایی از موبایل ساده در حال حاضر مناسب هستند؟ 

مثل همیشه اولین موبایل ساده ای که به ذهن همه ی ما می رسد، نوکیا (Nokia) نام دارد. این برند گرچه در تولید گوشی هوشمند تا حدود زیادی شکست خورد، ولی همچنان در زمینه محصولات ساده یکه تازی می کند. برندهای دیگری مثل ارود، جی پلاس و چند برند که تحت عناوین داخلی فعالیت دارند در رتبه های بعدی قرار می گیرند. سازندگان ارُد بیشتر به ظاهر این گوشی توجه داشته اند که برای کسانی که می خواهند گوشی کمی فانتزی تر باشد، مناسب به نظر می رسد.

ادمین بازدید : 38 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

کابینت انزو درواقع الهامی از کابینت های برند انزو در ایتالیا است. این کابینت ها توسط شرکت های ایرانی و به تقلید از طرح های ایتالیایی ساخته می شود. طی سال های اخیر استفاده از این کابینت ها رونق فراوانی داشته و مشتریان بسیاری جذب آن شده اند. 

طرح خاص و ظرافت کابینت انزو در زیبایی، بی نظیر است. اغلب افراد به منظور برخورداری آشپزخانه از فضا و سبک خاص، این کابینت را انتخاب می کنند. کابینت انزو تفاوت های بارزی با سایر کابینت ها دارد. در این مقاله به بررسی بیشتر این کابینت و تفاوت های آن با سایر کابینت ها می پردازیم. 

کابینت انزو چیست؟

مزایای کابینت انزو

کابینت انزو از محصولات لوکس و جدید در بازار محسوب می شود. این محصول طی سال های اخیر موردتوجه اغلب تولیدکنندگان قرار گرفته است. تولید این محصول بسیار حساس و ظریف بوده و توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته انجام می شود. 

طراحی این کابینت توسط نرم افزار مخصوص انجام شده که 3DMAX نام دارد. این نرم افزار بر روی کابینت طرح هایی را ایجاد می کند. ضخامت درب های کابینت انزو برابر با “25 میلی متر” بوده و نیازمند دستگاه های خاص است. درحالیکه سایر کابینت ها ضخامتی برابر با 16 میلی‌متر داشته و نمونه غالب در ایران محسوب می شود. 

مزایا و معایب کابینت انزو

خرید کابینت انزو

شناخت معایب و مزایای کابینت انزو افراد را جهت انتخاب آگاهانه کمک می کند. به طور کلی مزایای این کابینت از معایب آن بسیار بیشتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با خدمات کابینت انزو جوزی در ارتباط باشید. در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم. 

  • ضخامت درب کابینت انزو برابر با 25 میلی متر است. این ضخامت موجب حکاکی بهتر طرح های موردنظر بر روی درب های کابینت می شود. 
  • لبه های درب کابینت انزو سی ان سی کار شده و زیبایی بیشتری به آشپزخانه القا می کند. تمام زیبایی کابینت انزو به حکاکی های صورت گرفته بر روی آن توسط دستگاه سی‌ ان ‌سی است. 
  • در گذشته رنگ پولیشی تنها در کابینت های گلاس مورد استفاد قرار می گرفت. اما در کابینت انزو با استفاده از دستگاه سی ان سی این امکان فراهم شده است. 
  • به دلیل وزن بالای درب های کابینت انزو، استفاده از یراق آلات بلوم یا فانتونی توصیه می شود. 
  • جنس ورق استفاده شده در این کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا ضخامت ورق ها 25 میلی متر بوده و عمق حکاکی در آن بالا خواهد بود. در صورت عدم برخورداری از جنس مرغوب، کابینت دچار ترک خوردگی و شکستگی می شود. 

معایب کابینت انزو

  • نقش کابینت ساز در ساخت این کابینت پر رنگ تر از سایر انواع کابینت ها است. به همین دلیل جهت پیدا کردن کابینت ساز حرفه ای دقت بالایی را باید به کار بگیرید. 
  • در طرح‌هایی با ظرافت بالا، برجستگی یا روکش و فرورفتگی روکش رویی مغزی کابینت را به‌طور کامل پوشش نمی‌دهد. به همین دلیل در طولانی مدت اثر مخربی در کابینت به جای می گذارد. به منظور جلوگیری از ایجاد این مشکل باید ظرافت های طراحی کاهش داده شود. 
  • تعمیر کابینت انزو دشوار بوده و به همین دلیل یافتن متریالی مطابق با همان طرح و کار امری دشوار است. 
  • کابینت های انزو نسبت به اشیا تیز و برنده حساسیت بالایی از خود نشان می دهند. 

با توجه به توضیحات فوق، بهره گیری از دستگاه های مخصوص به کابینت انزو آسیب نخواهد رساند. همچنین، مزایای این کابینت از معایب آن بیشتر است. در صورت نادیده گرفتن توضیحات فوق به کابینت آسیب رسیده و معایب آن نمایان می شود.

نحوه تولید کابینت انزو

ام دی اف، متریال اصلی در تولید کابینت انزو است. ضخامت درب این کابینت موجب “افزایش استحکام” آن می شود. از طرفی وزن بالای آن مشکلاتی را هنگام نصب به وجود می آورد. علت ضخامت درب کابینت انزو، عمق بالای حکاکی و ابزارهای ایجادشده توسط دستگاه سی ‌ان ‌سی است. 

بهره گیری از یراق آلات فانتونی و بلوم موجب افزایش تحمل وزن بیشتر آن می شود. در نحوه تولید کابینت انزو، ابتدا ورق ام دی اف با ضخامت 25 میلی متر برش می خورد. پس از برش به سایز موردنظر درآمده و توسط دستگاه سی ان سی حکاکی می شود. 

پس از انجام این مراحل ورق خام بوده و در مرحله آخر جهت رنگ کاری آماده می شوند. رنگ کاری در محیط کارگاهی کاملا ایزوله صورت می گیرد. نوع رنگ مورد استفاده در تولید این کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی رنگ کابینت انزو خواهیم پرداخت. 

رنگ کابینت انزو

رنگ کابینت انزو

کابینت آشپزخانه انزو با سه رنگ قابل تولید است. رنگ های پلی استر، پلی اورتان و پولیشی از جمله رنگ های آن محسوب می شود. هریک از این رنگ ها معایب یا مزایایی را برای کابینت به ارمغان می آورند. در ادامه به بررسی هریک از آن ها می پردازیم. 

  • کابینت انزو با رنگ پلی اورتان، مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و رطوبت ایجاد می کند. رنگ پلی اورتان نسبت به رنگ پولیشی قیمت کمتری دارد. اما شفافیت این رنگ نسبت به کابینت پولیشی کمتر است. 
  • کابینت انزو رنگ شده توسط پلی استر، قیمت پایین تری نسبت به رنگ پولیشی و پلی اورتان دارد. این رنگ به مرور زمان و تحت تاثیر عوامل محیطی، تغییر رنگ داده و کدر می شود. 
  • کابینت انزو با رنگ پولیشی، گران ترین نوع کابینت در این سبک است. کیفیت بالای رنگ، شفافیت و درخشندگی از جمله دلایل محبوبیت آن محسوب می شود. کابینت پولیشی را به عنوان سبکی تلفیقی از های گلاس و ممبران می شناسند. زیرا درخشندگی و شفافیت کابینت هایگلاس در کنار حکاکی سبک ممبران به نمایش گذاشته می شود. محبوب ترین رنگ کابینت انزو در میان مشتریان، رنگ پولیشی است. 

قیمت کابینت انزو و نحوه محاسبه آن

دستگیره کابینت انزو

متریال اولیه در ساخت این کابینت ورق ام دی اف با ضخامت بیست و پنج میلی متر است. سایر کابینت ها ضخامتی برابر با شانزده یا حداکثر 18 میلی متر دارند. این مقدار دلیلی واضح بر افزایش قیمت کابینت انزو محسوب می شود. به علاوه، روند تولید پیچیده این کابینت از دیگر دلایل تفاوت قیمتی آن نسبت به سایر سبک ها است. 

نحوه محاسبه کابینت آشپزخانه انزو بر مبنای طول همراه با ابعاد استاندارد آن صورت می گیرد. ارتفاع استاندارد کابینت زمینی همراه با صفحه 90 سانتی متر و عمق صفحه آن 60 سانتی متر است. ارتفاع استاندارد کابینت دیواری یا هوایی 70 سانتی متر و عمق آن 30 سانتی متر خواهد بود. 

60 درصد از قیمت کل کابینت مربوط به زمینی و 40 درصد آن به کابینت دیواری اختصاص می یابد. مبنای محاسبه در کابینت کمدی، ویترینی و غیره از استانداردهای فوق حاصل می شود. در نتیجه، با بهره گیری از فرمول فوق، امکان محاسبه آسان کابینت انزو برای افراد وجود خواهد داشت. در ادامه برخی از تفاوت های سایر کابینت ها با کابینت انزو را بررسی خواهیم کرد. 

تفاوت کابینت انزو با کابینت پولیشی

درصورت ایجاد خط و خش بر روی درب کابینت پولیشی، امکان ترمیم آن توسط پولیش وجود دارد. اما استفاده مکرر از پولیش برای کابینت مضر بوده و ضخامت لایه‌بیرونی و محافظ رنگ بدنه آن را کاهش می‌دهد. این امر موجب آسیب پذیری بیشتر کابینت می شود. به علاوه، امکان پولیش کاری رنگ های پلی اورتان و پلی استر وجود ندارد. درصورت آسیب دیدگی این کابینت ها، امکان ترمیم پذیری آن ها کمتر از رنگ های پولیشی است. 

تفاوت کابینت انزو با کابینت وکیوم

این کابینت تفاوت هایی با کابینت وکیوم نیز دارد. در ادامه به بررسی برخی از تفاوت های موجود میان کابینت انزو با وکیوم می پردازیم. 

  • قطر ورق ام دی اف در کابینت انزو بیست و پنج میلی متر است. اما در کابینت های وکیوم این مقدار برابر با 16 تا 18 میلی متر است. 
  • قطر روکش کابینت انزو از قطر روکش کابینت وکیوم بیشتر است. 
  • قطر لبه کابینت انزو حدودا 8 میلی متر از قطر لبه کابینت وکیوم کمتر است. زیرا اطراف درب این کابینت توسط دستگاه سی ان سی حکاکی می شود. 
  • کابینت انزو اغلب سفید و براق بوده در حالیکه کابینت وکیوم تنوع گسترده تری در زمینه رنگ دارد. 
  • قیمت کابینت انزو به نسبت میزان مواد به کار رفته در ساخت آن و جنس بیشتر از وکیوم است. 

تفاوت کابینت انزو با کابینت ممبران

کابینت انزو در حقیقت همان ممبران با روکش، طرح و متریال متفاوت است. اما این دو گزینه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. کابینت ممبران با وکیوم تفاوتی نداشته و شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند. تفاوت کابینت انزو با ممبران مشابه با تفاوت آن ها با وکیوم است. با مطالعه مورد فوق به تفاوت های موجود میان این دو گزینه پی خواهید برد. 

خدمات کابینت انزو جوزی

کابینت انزو چه معایبی دارد

تیم کابینت آشپزخانه جوزی، خدمات گسترده ای را در این زمینه ارائه می دهد. نصب، تعمیر و تعویض، ارائه مشاوره و غیره از جمله آن ها است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات گروه جوزی، با کارشناسان ما درارتباط باشید.  

سخن آخر

کابینت انزو یکی از محصولات خاص و پرطرفدار در بازار است. این کابینت دستگاه های مخصوص تولید شده و حکاکی می شود. از جمله تفاوت های بارز این محصول نسبت به سایر کابینت ها قطر آن است. با خرید این کابینت، ظاهری جذاب و زیبا به آشپزخانه خود می بخشید.

ادمین بازدید : 49 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

ترخیص کالا

ترخیص کالا یک فرایندی است که کالا در گمرگ و یا جاهای دیگر است  و صاحب کالا یا نماینده قانونی برای تحویل بار به گمرگ یا هرجای دیگر که کالا در آن است می رود و با انجام کارهای تشریفاتی ترخیص کالا, بار را تحویل می گیرد . پس از دریافت کالاها از وسیله های حمل کننده کالا , با شماره گذاری و اسنادگذاری وارد انبار گمرک ها می شود و نگهداری می شود تا روز تحویل کالا توسط صاحب کالا .

رویه تحویل کالا در ترخیص کالا

1- ورود قطعی = واردات کالایی که به منظور مصرف در کشور است که به صورت قطعی می باشد .

2- ورود موقت = برای کالاهایی که برای نمایشگاهی یا کالاهای پروژه ای که به مبدا باز می گردند .

3- کالای مرجوعی= کالایی که پس از ورود به گمرک نمی تواند ترخیص می شود بنابر این کالا مرجوع می شود .

4- ترانزیت خارجی= کالایی که از یک مبدا و به یک مقصدی می رود و صرفا از خاک کشور ثالث عبور می کند .

5- ترانزیت داخلی= کالا از گمرگ به گمرگ در داخل کشور منتقل می شود و ورود قطعی به گمرگ ندارد .

6- صدور قطعی = صادرات کشور به منظور مصرف در مقصد .

7- صدور موقت= صادرات موقت و برگشت پس از دوره ای

هزینه ترخیص کالاچگونه تعیین می شود ؟

قطعا کشورهایی که دارای بنادر , فرودگاه و یا منطقه آزاد باشند , رونق بیشتر و درآمد بیشتر دارند . معمولا هزینه ترخیص کالا در ازای خدماتی که به شما ارايه شده است نظیر تخلیه,بارگیری یا باربری,بارچینی و انبارداری محاسبه می شود . هزینه های ترخیص کالا معمولا با نظارت سازمان گمرک کشور وارد کننده , حمل کننده کالا و نگهبان محموله و در نهایت کشور وارد کننده تععین می شود .

واردات از چین

کشور چین یکی از مهم ترین کشورهایی هست که کالای کشور ما را تامین می کند . به همین دلیل واردات از چین بسیار افزایش داشته و واردات از چین بسیار رونق داشته است .

چرا کالای چینی ؟

1- تولیدات انبوه

2- استفاده از فناوری روز دنیا

3- دستمزد کارگر پایین

4- دستکاری در نرخ ارز

مراحل واردات از چین

1- گزینش محصول

2-گزینش فروشنده

3- مشخصات فنی و لیست قیمت

4-دیگر مراحل فرایند واردات

شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی به معنای انتقال مسافر یا کالا بین دو کشور است . این دو کشور ممکن است که مرز زمینی  ,  هوایی , دریایی داشته باشند . نوع حمل و نقل و توزیع نقش مهمی در تجارت بین المللی دارد . نیاز است شرکت ها برای تجارت بین المللی بهترین روش های حمل و نقل برای مقرون به صرفه بودن را انتخاب و اتخاذ کنند .

انواع تجارت بین المللی

1-حمل و نقل هوایی برای تجارت بین المللی

الف-سرعت بیشتر در رساندن کالا یا محصول نسبت به انواع دیگر

ب-امنیت بالا برای کالاهای حساس

پ-پروازها لغو می شوند یا لغو می شوند

ت-حمل و نقل هوایی هزینه های بیشتری نسبت به انواع حمل و نقل دیگر دارد .

2-حمل و نقل دریایی برای تجارت بین المللی

الف-امکان ارسال کالاهای با حجم بالا و هرینه کم

ب-ایمنی بسیار بالا

پ-حمل و نقل دریایی سرعت کمتری نسبت به سایر حمل و نقل ها دارد

ت-مالیات بندر هزینه زیادی دارد

3-حمل و نقل جاده ای برای تجارت بین المللی

الف-کم هزینه است

ب-تحویل ایمن و خصوصی است

پ-مسافت های طولانی باعث کندتر شدن حمل و نقل می شود

ت-عوارض در بعضی کشورها زیاد است .

4-حمل و نقل ریلی برای تجارت بین المللی

الف-این روش گران تر از حمل و نقل جاده ای می باشد

ب-خرابی مکانیکی می تواند مانع می شود

پ-جا به جایی کالاهای با حجم بالا و سنگین

ت-سرعت نسبتا مناسب

برای ارتباط با شرکت بین المللی گیتی کالا رسان می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

ادمین بازدید : 32 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

پروفیل z چیست ؟

 این پروفیل یکی از بیش ترین و پر  مصالح ساختمانی است که در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود . از پروفیل z  بیشتر در سقف سوله ها ,  پارکینک ها و سالن های ورزشی استفاده می شود و کاربرد بسیاری در همچین مکان هایی دارد . سایزهای استاندارد این پروفیل 18 , 20 و 22 می باشد که با ضخامت 3 و 2.5 میلیمتر ساخته و تولید می شوند . قیمت پروفیل ها با سایز های مختلف و ابعاد مختلف تفاوت زیادی دارند .

کاربرد پروفیل z

در اسکلت های فلزی که از مقاطع مختلفی تشکیل شده اند این مقاطع باید به صورت جداگانه به هم متصل شوند . یک تیکه کردن و یک پارچه سازی این سازه ها با به کارگیری پروفیل z امکان پذیر است . از این پروفیل برای اتصال اسکلت های فلزی استفاده می شود . از این پروفیل در ایستگاه های سوخت رسانی ,  سازه های فلزی , مصارف ساختمانی , مصارف صنعتی و کشتی سازی استفاده می شود .

برای دریافت قیمت پروفیل Z می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

مزایای استفاده از پروفیل

1- وزن سبک

 این مقاطع دارای وزن پایین تری در مقایسه با سایر مقاطع هستند، و با وجود وزن پایینی که  دارند، طول عمر و استحکام بالایی دارند

2- نصب آسان

به دلیل ساده بودن ساختار این مقطع، نصب آنها نیاز به طی فراند پیچیده ای ندارد و برای راه اندازی نیازی به ماشین آلات و خدمات زیادی نیست، و میتوان بسیار سریع آنها را بهره برداری و مورد استفاده قرار داد.

3- استحکام بالا

استفاده از این سازه ها در ساخت: گاراژها، ایوان ها و... کاربرد زیادی دارد، و به دلیل استحکام بالایی که دارند، استفاده از آنها گزینه ای مناسب برای ساخت این مکان ها است.

4 - قیمت پایین

به دلیل قیمت رقابتی این محصول استفاده از آن میتواند صرفه زیادی داشته باشد، البته قیمت پروفیل زد تولید شده در کارخانه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

قیمت تیرآهن

تیراهن نوعی پروفیل است که وظیفه اصلی آن تحمل نیروی وارد شده بر ساختمان یا سازه می باشد . این محصول فولادی که کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد بر اساس نسبت بال ها و ابعاد در گروه های مختلفی قرار می گیرد .

مزایای استفاده از تیرآهن

1- بعد از اتمام ساخت و ساز امکان توسعه و پیشرفت وجود دارد .

2- اتصال چند قطعه را به یکدیگر امکان پذیر می کند .

3- اجرا و نصب آن نسبتا راحت و سریع می باشد .

4 - در ارتفاع های زیاد کاربرد فراوانی دارند .

قیمت تیراهن را از کجا بدانیم ؟

برای دریافت قیمت آهن و قیمت آهن کیلویی چند می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

ادمین بازدید : 36 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

تخته شاسی عکاسی یک ورق ام دی اف است که در یک طرف آن چسب وجود دارد و در طرف دیگر عکس قرار می گیرد .

چاپ بر روی تخته شاسی

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و علم کسی دیگر از قاب های چوبی و فلزی قدیمی استفاده نمی کند . این روزها با رونق چاپ عکس بر روی تخته شاسی و قاب عکس دیگر کسی از روش های قدیمی استفاده نمی کنند . امروزه با چاپ عکس بر روی تخته شاسی عکس های با کیفیت و زیبا بر روی دکوراسیون اتلیه ها و … قرار دارد .

چه عکس هایی را می توان بر روی تخته شاسی چاپ کرد ؟

هر گونه عکسی که زیبا باشد و لحظات خود را ثبت کرده باشید می توانید بر روی تخته شاسی چاپ کنید . شما می توانید حتی عکس هایی که با تلفن همراه و دوربین و … می گیرید بر روی تخته شاسی چاپ کنید . با چاپ عکس بر روی تخته شاسی حتی می توانید در دکوراسیون منزل خود یا محل کار به زیبایی از آن استفاده کنید و باعث زیباتر شدن دکوراسیون خود شوید .

 

انواع تخته شاسی

1 ساده = این نوع تخته شاسی ساده بوده و هیچ گونه طرح یا مدلی ندارد . این تخته شاسی های ساده معمولا در ابعاد مشخص و به صورت مستطیل و مربع ساخته می شود .

2 طرح دار = این نوع تخته شاسی معمولا با عکس تلفیق می شوند یا اطراف تخته شاسی مدل هایی دارد مانند طرح های چوبی که با استفاده از ابزار دور آن را طرح های زیبا در می آورند . معمولا شکل تخته شاسی های طرح دار به صورت چند ضلعی یا تزیین شده با چوب های مصنوعی می باشد .

قاب عکس

معنوی لغوی قاب عکس به معنای قابی است که عکس در آن قرار می گیرد . قاب عکس ها در اندازه های مختلف هستند .

 

انواع قاب عکس

1- قاب عکس چوبی = این نوع قاب عکس بیشترین و رایج ترین در قاب عکس ها می باشد . قاب عکس چوبی هم مناسب دکوراسیون مدرن می باشد و هم مناسب دکوراسیون کلاسیک می باشد که این یکی از دلایل محبوب بودن این نوع قاب عکس می باشد .

2- قاب عکس سیاه و سفید = این نوع قاب عکس ها مخصوص عکس های سیاه و سفید می باشد . رنگ بندی این نوع قاب عکس ها جوری می باشد که عکس های سیاه و سفید زیبایی دو برابر پیدا می کند . این نوع از قاب عکس مناسب تصاویر و دکوراسیون مدرن می باشد .

3- قاب عکس متالیک ( فلزی) = این نوع از قاب عکس نیز مانند قاب عکس سیاه و سفید مناسب دکوراسیون مدرن می باشد . این نوع قاب عکس بیشتر مناسب عکس های خانوادگی و منظره های زیبا و عکس های عروسی هستند . در این نوع قاب عکس نیز می توان عکس های سیاه و سفید قرار دارد زیرا نوع رنگ بندی و فضای عکس به قاب غکس فلزی ارتباط  دارد .

برای اطلاع از قیمت تخته شاسی عکاسی می توانید آتلیه عکاسی لنزو را مورد انتخاب قرار دهید.

 

ادمین بازدید : 34 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم در مورد وردپرس صحبت کنیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

در نگاه اول شاید نام وردپرس برای تان آشنا باشد اما این نکته را باید بدانید که وردپرس تنها یک سیستم مدیریت محتوا و مطلب نمی باشد.

توجه داشته باشید که وردپرس یکی از بهترین سیستم مدیریت محتوا و مطلب در سراسر جهان می باشد این cms دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه ی این مطلب به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

در صورتی که تا به حال وب سایتی را راه اندازی نکردید می توانید یک بار برای همیشه وردپرس را انتخاب نمایید.

اما چرا در حال حاضر اکثر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا و مطلب وردپرس استفاده می نمایند؟

توجه داشته باشید که ادامه ی این متن مختص به وب سایت ساین وب می باشد و هر گونه کپی برداری از آن ممنوع است.

مزایای وردپرس

امنیت بالا

یکی از مزایای وردپرس وجود افزونه ها و ابزارهای متنوع برای بالا بردن امنیت وب سایت می باشد و شما با نصب افزونه های امنیتی می توانید راه را بر روی هکر ها ببنید.

وجود قالب های متنوع

یکی دیگر از مزایای وردپرس وجود قالب های آماده و رایگان در خود مخزن می باشد بعد از این که وردپرس را بر روی هاست تان آپلود کردید می توانید به قسمت نمایش بروید و در آن جا قالبی که باب میل تان می باشد را انتخاب نمایید اما توجه داشته باشید که قالب های رایگان و آماده وردپرس کیفیت آنچنانی به همراه ندارد.

طراحی سایت وردپرس چگونه می باشد؟

راحتی کار

یکی از قابلیت هاییی که وردپرس یا همان سیستم مدیریت محتوا و مطلب وب سایت به همراه دارد ایجاد محیط کاربری آسان و ساده می باشد به طوری که در صورتی شما تا به حال وب سایتی را در اختیار نداشته اید می توانید بدون هیچ گونه در دسر فایل های خودتان راکه بر روی هاست تان آپلود کردید مدیریت نماید.

 در این مطلب اطلاعاتی راجع به سیستم مدیریت محتوای وردپرس در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد.

ادمین بازدید : 33 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

همانطور که در مطالب قبل بیان کردیم وردپرس یکی از بهترین cms های موجود در سراسر جهان می باشد.

برای دانلود وردپرس می بایست به سایت اصلی وردپرس سر بروید و در صورتی که نیاز به نسخه ی فارسی این سیستم مدیریت محتوا داشتید می توانید بر روی گزینه ی وردپرس فارسی کلیک نمایید توجه داشته باشید که نصب این سیستم مدیریت محتوا کار نسبتا ساده ایی می باشد اما در صورتی که در این حوزه اطلاع چندانی ندارید می توانید این کار را به متخصصان ساین وب بسپارید.

توجه داشته باشید که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد و به وسیله ی آن می توانید وب سایت تان را به راحتی مدیریت نمایید.

توجه داشته باشید که وردپرس همواره قابلیت ها و امکانات زیادی را دارد که با استفاده از محیط کاربری آسان وردپرس می توانید به راحتی وب سایت تان را مدیریت نمایید.

 

مزایای وردپرس

توجه داشته باشید که کارکردن با وردپرس کاملا راحت می باشد و شما همانند سیستم مدیریت محتوای جوملا دیگر نیاز نیست عمل کنید.

 وجود قالب های متنوع و رایگان

محیط کاربری ساده و آسان

مدیریت آسان

پس از این که طراحی سایت شما به اتمام رسید شما می توانید به راحتی هر نوع فایلی را که تقاضا دارید بر روی وب سایت تان آپلود نمایید.

امنیت

یکی از مهم ترین مزایای وردپرس داشتن امنیت نسبتا بالای آن می باشد ، توجه داشته باشید همواره فقط  استفاده کردن از وردپرس امنیت سایت شما را تضمین نمی کند توجه داشته باشید برای این که بخواهید وب سایت امنی داشته باشید می بایست از افزونه ها و افرادی که در زمینه ی امنیت سایت فعالیت می کنند می توانید کمک بگیرید.

در این مطلب اطلاعاتی راجع به وردپرس در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقه شده باشد در صورتی که علاقه به آموزش طراحی سایت وردپرسی دارید می توانید شرکت ساین وب را انتخاب نمایید.

 

ادمین بازدید : 38 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در شرایط اقتصادی ایران یکی از عوامل تاثیر گذار بر روند و توسعه صنعت ساختمان سازی و پل سازی ، افزایش و کاهش قیمت انواع آهن آلات نظیر قیمت تیر آهن ، قیمت پروفیل ، قیمت میلگرد و غیره است نمودار قیمت کیلویی آهن به طور روزانه در حال تغییر است با توجه به این شرایط به نظر شما قیمت آهن کیلویی بهتره یا شاخه ای ؟

با توجه به درجه کیفیت محصولات آهن آلات، میزان خرید و فروش در بازار بورس ، تقاضا و خریدار واقعی و همچنین سیاست های دولت برای تولید شمش آهن باعث عدم ثبات در قیمت خرید و قروش آهن شده است.

قیمت آهن کیلویی دست دوم در تهران آهن

برای خرید و اطلاع از قیمت آهن کیلویی دست دوم و اینکه بفهمیم آهن کیلویی چند حتما با کارشناسان متخصصین ما با شماره ۰۲۱۸۶۰۷۳۰۰۰ تماس حاصل فرمایید و یا به قسمت پایین صفحه مراجعه نمایید.

قیمت آهن کیلویی بهترین انتخاب برای خریدار

در بازار آهن وقتی اسم آهن را می آورند مقصود تمام محصولاتی است که از آهن ساخته شده است ، قیمت آهن کیلویی بهتره یا شاخه ای قبل از توضیح در این مورد به این محصولات آهنی اشاره میکنیم :

  • قوطی و پروفیل
  • انواع تیر آهن و هاش
  • انواع ورق
  • انواع میلگرد
  • انواع لوله
  • ناودانی
  • نبشی
  • تسمه و سپری
  • قوطی پروفیل صنعتی
  • و …

این محصولات در صنایع مختلف به ویژه در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند.

همانطور که می دانید آهن به صورت وزنی فروخته می شود می شود، در نتیجه قیمت آهن کیلویی درست و به صرفه تر است .

شاید الان که این جمله را گفتیم بگویید که جاهایی را سراغ دارید که این محصولات را به صورت شاخه ای می فروشند این موضوع کاملا درست است اما خرید کیلویی آهن مناسب تر و ارزان تر از خرید شاخه ای آن می باشد.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که  آهن کیلویی چند هستش و برای خرید آهن کیلویی ، خرید از کارخانه بهتر است یا خرید از نماینده رسمی کارخانه ؟

به دلیل نوسانات قیمت در بازار آهن تهران حتما قبل از خرید و سفارش از همکاران ما در تهران آهن مشاوره و راهنمایی بگیرید، همچنین میتوانید از آخرین قیمت روز آهن کیلویی اطلاع پیدا کنید و خرید خود را به صورت کیلویی از کارشناسان ما بگیرید . در این مقاله قصد داریم به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

نکته : برای مشاهده جدول های قیمت تیرآهن به قسمت پایین صفحه مشاهده کنید.

 تهران آهن نماینده رسمی آهن در کارخانه معتبر و قابل اعتماد 

قیمت آهن کیلویی در شرکت تهران آهن

این موضوع برای ما مشخص شد که نماینده رسمی کارخانه فروش آهن ، آهن را با قیمت مناسب تر به ما می دهند.

اکنون باید بهترین نماینده را پیدا کنیم، در بین این نمایندگان هم گاهی با این موضوع رو به رو می شوید که بعضی از آن ها به طور قابل ملاحظه ای قیمت را کمتر از قیمت بازار حساب می کنند.

اما این ارزانی بی دلیل نیست، ممکن است با شما کمتر حساب کنند اما بعد وزن کردن کامیون بار در باسکول و صدور بارنامه مقداری از بار را کم می کنند تا آن مقدار ارزانی را جبران کنند.

اما نمایندگان رسمی کارخانه معتبر مانند تهران آهن برای این که حسن نیت خود را به مشتریان خود ثابت کند کامیون را یکبار در مبدا و یکبار در مقصد بر روی باسکول وزن می کند و دو بارنامه برای مشتری صادر می کند که بارنامه ی آخر در حضور مشتری هم می باشد .

خرید از کارخانه یا نماینده رسمی کارخانه ! مساله این است

قبل پاسخ به این سوال باید نیاز خود را مشخص کنید اگر نیاز شما فقط در حد ساخت یک پل برای درب ورودی منزلتان یا در حد ساخت یک آلاچیق کوچک در حیاط منزلتان می باشد این نیاز را می توانید از خرده فروش تهیه کنید و در بعضی مواقع هم خود آهنگرتان این مقدار آهن را همراه خود می آورد. در هر صورتی قیمت آهن کیلویی مناسب تر است .

اگر نیازتان بیشتر از این مقدار است باید از نمایندگان رسمی کارخانه یا کارخانه تهیه کنید.

شاید با خود فکر کنید که خرید آهن از کارخانه ها به دلیل خریدی مستقیم  ارزان تر باشد، اما حقیقت برعکس این موضوع می باشد احتمالا از شنیدن این موضوع تعجب کرده باشید اما برای گفته خود دلیل داریم.

اولین دلیل این است که کارخانه زیر ۲ تن آهن نمی فروشد و الباقی وزن را که به طور مثال نیم تن می باشد را یا به شما نمیدهند و یا اگر هم بدهند با قیمت بالاتری میفروشند و این اصلا برای خریدار به صرفه در نمیاید .

دلیل بعدی این است که کارخانه ها به نمایندگان رسمی خود به قیمت پایین تری می فروشند ولی به شخص با قیمت بالاتری می فروشند.

همچنین آهن آلات در کارخانه ها به صورت پک های یک تنی یا دو تنی بسته بندی می شوند و می فروشند در نتیجه مقدار معینی است و اگر کمتر از آن بخواهید به هیچ عنوان بسته بندی خود را ناقص نمی کنند و یا با قیمت بالاتری میتوانید خریداری کنید .

اغلب اوقات به این صورت است که شما برای کار خود نیاز به آهن آلات مختلف دارید و هر کارخانه تولید کننده نوع خاصی از آهن می باشند و منطقی نیست که به همه این کارخانه ها مراجعه کنید.

اما نمایندگان رسمی فروش آهن مانند تهران آهن با کارخانه ها قرار داد می بندند و بار خود را به صورت عمده از آن ها دریافت می کنند که این کار هزینه کمتری هم در قیمت تمام شده و هم در هزینه حمل و نقل برای آن ها دارد. و از طرفی هم چون قیمت آهن کیلویی حساب میشود برای خریدار انتخاب مناسبی است .

این موضوع باعث می شود تا این نمایندگان رسمی ، قیمت آهن کیلویی به روز شده را با قیمت مناسب تر در اختیار افراد قرار دهند.

امیدوارم که این مطلب شما را برای خرید آهن راهنمایی کرده باشد و از شما برای وقتی که برای خواندن این مطلب گذاشتید کمال تشکر را داریم.

منبع= مقاله قیمت آهن کیلویی

ادمین بازدید : 37 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لوله چیست و انواع آن کدامند؟

لوله یک قطعه تیوب مانند یا سیلندر توخالی است که معمولاً (و نه لزوماً) دارای مقطعی گرد است و از آن برای انتقال محصولات از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شود. محصولاتی قابل انتقال با لوله هستند که بتوانند جریان پیدا کنند. این شامل مایعات، گازها، دوغاب، پودر و توده مواد جامد ریز می‌شود. پترو ایلیا انرژی در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد.

مطالب مرتبط = قیمت میلگرد زاگرس چه قدره ؟

فرق لوله و تیوب

به طور معمول واژه‌های لوله و تیوب به جای یکدیگر به کار می‌روند اما در صنعت و مهندسی این دو واژه هر کدام تعریفی مشخص و مختص به خود دارند. به طور خلاصه تیوب با قطر خارجی و لوله با قطر اسمی اندازه‌گیری می‌شود. لوله عموماً با سایز اسمی (NPS) مشخص می‌شود که در واقع عدد آن نشان دهنده قطر خارجی لوله (OD) می‌باشد. رده لوله یا اسکجول (SCH) نشان دهنده ضخامت دیواره لوله است. سایز اسمی لوله (NPS) و قطر خارجی آن (OD) همیشه یکسان نیستند.

مطالب مرتبط = قیمت میلگرد بر چه منابعی حساب می گردد ؟

ادمین بازدید : 57 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شاید از خود بپرسید که چرا ما هر روز در مجلات ، سمینارها ، رسانه های اجتماعی روبرو می شویم و شما بر تبدیل تجارت سنتی به یک تجارت آنلاین جدید تمرکز دارید. امروزه اینترنت با ارائه محصولات و خدمات خود در فضای وسیع اینترنت ، به همه این فرصت را داده است تا تجارت خود را ارتقا دهند.

مانند شخصی که در شمال کشور زندگی می کند و برای ساخت ویلا مجبور به خرید میلگرد است ، می تواند میلگرد خود را بصورت آنلاین به صورت لحظه ای استعلام کند و برای خرید به صورت آنلاین میتوانید با کارشناسان تماس گرفته  و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و قیمت میلگرد مانند قیمت میله های میلگرد زاگرس. ، قیمت اتصالات اصفهان ، قیمت معمولی اتصالات و ... با استفاده از شماره های تماس موجود در وب سایت تهران آچان ، در اسرع وقت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید. خرید میلگرد بصورت آنلاین یکی از ایمن ترین راه های خرید است که مهمترین مزیت آن صرفه جویی در وقت و هزینه است.

خرید میلگرد بصورت آنلاین

مهمترین مزیت خرید میلگرد بصورت آنلاین امکان مقایسه قیمت ها است. می توانید خیلی سریع از سایت  معتبرتهران آهن به صورت آنلاین قیمت بخواهید و سپس تصمیم نهایی خود را بر اساس قیمت فعلی میلگرد برای خرید بگیرید. برای تجربه یک خرید آسان ، شما باید اطلاعات جامع و مفیدی در مورد انواع میلگردها ، ظاهر ، نقاط ضعف و قوت میلگردها داشته باشید. به عنوان مثال ، تقویت کننده های اروپایی قیمت نسبتاً بالایی دارند و در ساخت آن از منگنز استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر خم شدن دارد و کار با آن آسان است.

استفاده ازمیلگرد اروپایی به دلیل ساختار یکپارچه در مناطق زلزله خیز توصیه نمی شود. رایج ترین نوع تقویت کننده ای که برای پروژه های مختلف ساختمانی استفاده می شود ، تقویت کننده کربن است. بنابراین با خرید میلگرد کربن با قیمت مناسب به هیچ عنوان ضرر نخواهید کرد ، زیرا در هر صورت این میلگرد انعطاف پذیر نامزدهای خود را در بازار دارند. این نوع آرماتور از نظر مقاومت و مقاومت بهترین نوع آرماتور است.

میلگرد را از یک شرکت ، کارخانه یا شرکت تجاری بخرید

برای خرید میلگرد در ایران سه روش وجود دارد:

میلگرد را از سازنده خریداری کنید

میلگرد را از شرکت یا انبار بخرید

میلگرد را از شرکتهای تجاری بخرید

میلگرد را از کارخانه بخرید

مشتریانی که حجم خرید آنها بیش از یک دستگاه تریلر (معادل ظرفیت 24 تن) است ، به دلیل حجم زیاد خریدها ، به دنبال کمترین قیمت میلگرد هستند. از آنجا که خرید مستقیم از کارخانه سودآور به نظر می رسد ، اما به دلیل مواردی نظیر کمبود تأمین روزانه ، زمان تحویل بیشتر ، مشکلات مربوط به ارسال و رهگیری سفارشات ، محدودیت در حداقل مبلغ خرید ، عدم تحویل مستقیم به کاربر نهایی در برخی از کارخانه ها و ... بسیاری از افراد هنگام خرید این گزینه ها را بررسی نمی کنند.

دسترسی آسان به قیمت کلیه شرکتهای تولید کننده با ارائه اخبار و تحلیل ها و پیش بینی های روزانه آهن ، فولاد و بازارهای موازی مانند بازار مسکن ، شفافیت قیمت و اطمینان از نوسانات قیمت روزانه اعلام شده توسط تولید کنندگان از جمله عملکرد مجموعه قیمت آهن کیلویی در بازار است. این مجموعه علاوه بر اعلام فوری قیمت ها ، امکانات رفاهی متعددی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از جمله جدول با وزن سخت افزار ، امکان تهیه فاکتور آنلاین بصورت آنلاین و مروری بر هزینه های تحویل از مبدا تا مقصد مورد نظر ، که تسهیل سفارش مشتریان است.

یکی دیگر از مزایای سایت تهران آهن برای مخاطبانش ، امکان مقایسه قیمت چندین کارخانه ، هزینه تحویل و وزن محصول به طور همزمان است که از ویژگی های بسیار مهم خریداران است ؛ به دلیل قیمت سخت افزار موجود در بازار ، از جمله قیمت اتصالات ، این مقایسه تصمیم گیری را تسهیل می کند و خریداران می توانند با آگاهی از قیمت تولید کنندگان مختلف و بررسی و مقایسه هر محصول ، خریدی آگاهانه انجام دهند

سوالات متداول

1- هزینه بنگاه داری میلگرد چقدر است؟

هزینه بنگاه‌ داری به ازای هر کیلوگرم ۴۵ تومان می‌باشد.

2- بهترین کیفیت، سبک‌ترین برند و ارزان‌ترین برند‌های میلگرد کدام برندها هستند؟

بهترین برند ذوب آهن اصفهان

ارزان‌ترین برند میلگرد سمنان

سبک‌ترین میلگرد برندهای حدید سیرجان ، ظفر بناب ،آناهیتا گیلان ، حسن رود ، راد همدان.

3- وزن بندیل‌های کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران چه مقدار است؟

به جز کارخانه ذوب آهن اصفهان که دارای بندیل‌هایی با وزن ۴۵۰۰ کیلوگرم تا ۵۰۰۰ کیلوگرم است، سایر کارخانه‌ها دارای بندیل‌هایی با وزن ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم هستند.

4- برای اطلاع از تغییرات قیمت میلگرد باید به کجا مراجعه کنیم؟ 

تغییرات قیمت این محصول را می‌توانید در صفحه نمودار قیمت میلگرد مشاهده کنید.

5- تفاوت گرید A2 و A3 چیست؟

میلگرد A3 دارای تنش تسلیم حداقل ۴۰۰ مگاپاسکال است و در مقایسه با میلگرد A2 تردتر و سخت‌تر است. دلیل سختی بیشتر آن بالاتر بودن درصد کربن آن است. بالاتر بودن درصد کربن قابلیت جوشکاری میلگردهای A3 را نسبت به A2 کاهش داده است.

ادمین بازدید : 70 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

گروه تهران آهن مهرراگا قیمت میلگرد روزانه در مارک های معتبر و کارخانه های تولیدی را عرضه و ارائه می دهد. قیمت روز میلگرد به دلایل مختلف از جمله نوسانات بازار و بورس و تغییر فصل ها همیشه در نوسان است. به دلیل حجم زیاد مصرف این مشخصات در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز ، این تغییرات ناگهانی تأثیر بسزایی در محاسبات مالی پروژه ها خواهد داشت و یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه سازه ها است.

شما می توانید به صورت لحظه ای و آنلاین قیمت روز میلگرد را از کارشناسان ما دریافت کنید، برای اطلاع از قیمت روز میلگرد در بازار با شماره 0218607300  تماس بگیرید.

برای دیدن قیمت جدید میلگرد ، قیمت میلگرد تهران ، قیمت روز میلگرد در بازار ، قیمت روز میلگرد آجدار ، میلگرد  ، قیمت میلگرد ، انواع میلگرد ، قیمت میلگرد امروز ، قیمت میلگرد میانه میتوانید لیست های بروز شده قیمت ها را به طور آنلاین و لحظه ای در سایت تهران آهن  مشاهده کنید.

قیمت روز میلگرد بسته به کیفیت ، نوع ، اندازه و قطر آن متفاوت و مختلف خواهد بود. آرماتوربندی در صنعت ساخت و ساز علاوه بر بتن است و در تقویت سازه های ساختمانی نقش دارد. این به دلیل خواص چرخشی و مقاومت و کششی آرماتور است که تحت فشار و نیرو قرار نمی گیرد ، بلکه نیرو را منتقل می کند و بنابراین ساختار را حفظ می کند. ویژگی مفید دیگر در هماهنگی آرماتورهای فولادی و بتن ، دمای انبساط نزدیک این دو است که برای تغییرات دما در شرایط مختلف آب و هوایی مهم است. تغییر قیمتهای تکان دهنده میلگرد در هزینه اصلی بازار مسکن اثبات شده است.

هیجان بازار و قیمت روز تجهیزات همیشه بیشتر از سایر بخشهای بازار فولاد تحت تأثیر نرخ ارز در بازارهای داخلی و خارجی بوده است. اخیراً ، قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادرات تولیدکنندگان نزدیک شده است و این در کاهش تقاضای داخلی موثر است . به عنوان مثال ، جذابیت خرید برای مصرف کنندگان در بورس کالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. با این حال ، مقامات حداکثر افزایش مجاز قیمت را برای روز میلگرد حدود 10 درصد کمتر از قیمت صادراتی آن تعیین کرده اند. صادرات میلگرد فقط درصورتی که دلار و قیمتهای جهانی بالا باشد از نظر اقتصادی برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه است. کل قیمت روزمیلگرد ها بلافاصله آپدیت میشود و تغییر می کند.

قیمت پروفیل اصفهان

پروفیل ها محصولاتی هستند که به صورت قوطی ساخته می شوند و به دو شکل مستطیل و مربع هستند. پروفیل ها در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که می توان آنها را با مقطع کوچک به صنعت ساخت و ساز نسبت داد. آنها همیشه از پروفیل برای ساخت پله ، در و پنجره ، نرده و غیره استفاده می کنند. با توجه به اینکه اصفهان مرکز صنعتی ایران در صنعت فولاد است و کارخانه های تولید فولاد در آن شهر بدون شک یکی از تولید کنندگان پروفیل در اصفهان هستند. با توجه به کیفیت محصولات می توانید قیمت مشخصات اصفهان را از کارشناسان تهران آهن دریافت کنید. ما سعی می کنیم قیمت حساب اصفهان را به مشتریان خود ارائه دهیم.

قیمت پروفیل اصفهان امروز

با توجه به اینکه پروفیل ها از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولات هستند ، بدون شک بازار مملو از نوسانات قیمت است ، بنابراین در صورت وجود کالای مورد نظر ، قیمت پروفیل اصفهان امروز با شرایط خاص ممکن است با روزهای دیگر متفاوت باشد. با توجه به نیاز مشتری در بازار ارائه نمی شود. از این رو شرکت های فعال در زمینه تولید فولاد در اصفهان سعی کردند قیمت پروفیل اصفهان را حفظ کنند تا بتوانند این محصول کاربردی را با تیراژ بسیار بالا برای تأمین نیاز بازار در کشور تولید کنند.

به طور کلی پروفیل ها به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: ساختمانی ، صنعتی و کامپوزیتی که هر کدام مقاومت خاصی دارند ، شما می توانید قیمت پروفیل اصفهان را از کارشناسان ما دریافت کنید ، قیمت پروفیل اصفهان با توجه به اندازه آنها ناهمسان.

ادمین بازدید : 70 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آهن یک عنصر شیمیایی در جدول تناوبی است که در گروه 8 و دوره 4 جدول تناوبی با عدد اتمی 26 نمایش داده می شود که از  جمله سنگین ترین عنصر محسوب می شود .

آهن یکی از پراستفاده ترین فلزی است که می توان در صنایع مختلفی از آن استفاده کرد و بخاطر اینکه قیمت آهن کیلویی از سایر فلزات  ارزان است که از مزیت های آن می توان نام برد.

مقاومتی که در فلز آهن وجود دارد از کاربردهای آن است ، به همین علت در صنعت های مهمی مانند کشاورزی ، اتومبیل سازی ، نظامی ، کشتی سازی ، ساختمان سازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید در صنعت از تیرآهن برای ساختمان سازی هم استفاده می شود که از پرکاربردترین پروفیل ساختمانی می باشد ، از تیرآهن برای طراحی خرپا ، ساخت اسکت ساختمانی و تیرها مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت خودرو ، آهن از پرکاربردترین فلزی است که مورد استفاده قرار می گیرد . کربن و آلیاژ ، ورق های گالوانیزه دست به دست هم داده اند تا این فلز برای طراحی اتومبیل های لوکس استفاده شود . 

در وسایل نقلیه ما از قسمت های مختلفی از آهن مانند : چرخ ، ترمز ، سقف ، اگزوز ، شاسی  و موتور استفاده می کنیم .

بزرگ ترین مزیتی که این فولاد دارد این است که در درجه بندی های مختلف تولید می شود که همین امر باعث شده بدنه های خودرو سبک باشند. اما آهن به علت حساسیت در برابر زنگ زدگی برای ساخت بدنه خودرو زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

یک نوع دیگر از آهن که می توان نام برد اکسید آهن است و بسیار پرکاربرد می باشد .

از اکسید آهن می توان برای ساخت قطعات کامپیوتری استفاده کرد به این منظور یه سری از تغییرات باید برروی آهن شکل بگیرد.

آهن را از کجا بخریم ؟؟؟؟

سایت های خیلی زیادی هستند که می توانند قیمت آهن کیلویی هم در اختیار شما عزیزان قرار بدهند اما نکته ای که باید بدانیم این است که قیمت تیر آهن به صورت لحظه ای آپدیت می شود که باید به این مسئله دقت کنیم.

بهتر است قبل از اینکه آهن بخریم حتما از سایت های معتبر آگاهی داشته باشیم ، برای استعلام قیمت آهن شما عزیزان می توانید با ما درارتباط باشید تا بهترین گزینه را برای شما پیشنهاد کنیم تا خریدی ارزان را با ما تجربه کنید.

ادمین بازدید : 84 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

برای محاسبه هزینه میلگرد مورد نیاز یک ساختمان ، ابتدا باید مقدارقبل از خرید استعلام قیمت روز میلگرد در بازار  نسبت به انواع میلگرد ،میلگرد اصفهان مورد نیاز ساختمان را بر حسب کیلوگرم محاسبه کنید. به این کار (محاسبه مصالح ساختمانی مورد نیاز بر حسب کیلوگرم) پیشخوان گفته می شود . 

به طور متوسط ​​، طبق استانداردهای موجود ، میزان آرماتور و میلگرد مورد استفاده در کف ، ستون و سقف یک ساختمان بین 60 تا 67 کیلوگرم در متر مربع است. با این مقادیر می توان سطح مقطع ساختمان را از تعداد طبقات بدست آورد و در تعدادی در حدود 60-67 ضرب کرد.

اما یک ساختمان علاوه بر آنچه که به نظر می رسد ، دارای یک پایه (پی) در داخل زمین نیز هست که در واقع وزن کل ساختمان را به همراه دارد. سپس از تقویت استفاده می شود. برای محاسبه میلگرد مورد استفاده در پی ساختمان ، باید سه قسمت طولی ، عرضی و آرماتور بندی برای آن تعریف شود.

محاسبه قیمت میلگرد مورد نیاز ساختمان

آرماتور مانند  نوعی پروفیل باز است و اگرچه به صورت آرماتور آماده فروخته می شود و از نظر وزنی ساخته می شود ، اما قیمت پروفیل و جعبه آهنی به صورت سازه می تواند تأثیر خوبی داشته باشد. در ایران کارخانه هایی مانند فولاد مبارکه ، پروفایل ساوه و غیره. آنها در تولید پروفیل مشغول هستند.

هنگامی که مقدار میلگرد مورد نیاز ساختمان از نظر وزن محاسبه می شود ، در تعرفه قیمت آرماتور ضرب می شود که برای محاسبه هزینه تقریبی آرماتور مورد نیاز کل سازه از نظر وزن نیز وارد می شود ؛ این را تخمین قیمت می نامند که برای مشاهده لیست کامل قیمت میلگرد اهواز امروز میتوانید با مراجعه به سایت تهران آهن از آخرین قیمت های میلگرد به صورت لحظه ای با خبر شوید.

ارزیابی یا ارزیابی هزینه مصالح ساختمانی مورد نیاز قبل از شروع کار می تواند قبل از شروع کار در قرارداد ذکر شود و می تواند برای تأمین هزینه های ساخت و جلوگیری از شرایط پیش بینی نشده مفید باشد.

برای محاسبه هر یک از این موارد از فرمول‌های آماده زیر استفاده می‌شود:

(طول کاور * 2) – (طول خم * 2) + طول مقطع = طول میلگرد طولی

(طول کاور * 2) – (طول خم * 2) + عرض مقطع = طول میلگرد عرضی

 طول میلگرد * (تعداد + وزن واحد طول میلگرد) = میلگردهای تقویتی در فوندانسیون

عمق مؤثر * عرض پی * 0.0025 = بیشترین مقدار میلگرد در پی

2 / (عمق یا ضخامت پی * عرض پی * 0.0018 = بیشترین مقدار میلگرد در پی

عرض پی و عمق مؤثر نیز از فرمول‌های زیر به دست خواهند آمد:

(تعداد طبقات * 10) + 20 سانتی‌متر = عمق فوندانسیون

(تعداد طبقات * 20) + (20 تا 40 سانتی‌متر) = عرض نوارها

فرمولی دقیق جهت تخمین هزینه ساخت در هر متر مربع

برای برآورد میزان میلگرد اصفهان  مورد نیاز برای ساخت سقف ، ابتدا نوع سقف را تعیین کنید. به عنوان مثال ، برای ساخت سقف بتونی جامد از 10 تا 16 کیلوگرم ، برای ساخت سقف کامپوزیت از 8 تا 12 کیلوگرم و برای ساخت سقف بلوک از 5 تا 7 کیلوگرم در هر متر مربع از میلگرد.

در ساخت سازه های بتنی هزینه هایی مانند هزینه های آب ، برق و سوخت ، هزینه های تأمین اجتماعی و بیمه کارکنان و بیمه بیکاری ، هزینه های کارگری ، مالیات های شهرداری ، تضمین شرکت در مناقصات و هزینه های دستگاه ها و تجهیزات مهمترین اسرار باید در نظر گرفته شود ، که شامل هزینه حقوق پیمانکار ، هزینه پول خوب ، هزینه مالیات ، هزینه صندوق کارآموزی ، سود پیمانکار و غیره است

امیدو وارم توانسته باشم در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز را خدمت شما عزیزان با موضوع قیمت میلگرد بر چه منابعی محاسبه میشود خدمتتان توضیح داده باشم و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مراجعه  به سایت تهران آهن قسمت رویدادها مقالات بیشتری را مطالعه کنید که هچنین میتوانید تمام قیمت های روز میلگرد  را که به صورت لحظه ای بروز رسانی میشوند مشاهده کنید.

ادمین بازدید : 77 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

  میلگرد زاگرس شهرکرد توسط شرکت صبا استیل زاگرس ساخته می شود و با استاندارد های معادل استانداردهای بین المللی جایگاه خوبی در بازارهای خارجی و داخلی پیدا کرده است. شما عزیزان از سایت تهران آهن میتوانید قیمت های روز میلگرد را مشاهده کنید .شرکت فولاد صبا در شهر صنعتی سفید دشت در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است و در دو مرحله تولید فولاد و تولید پروفیل های فولادی گام مهمی در افزایش تولید کشور در این منطقه برداشته است. هدف این مقاله ارائه عناصری برای پیش بینی قیمت میلگرد زاگرس،قیمت میلگرد اصفهان شهرکرد و همچنین نمودارهای آهنی است.

زاگرس شهرکرد در سال 2014 تأسیس شد و ظرفیت تولید آن برای تولید شیرآلات در ابتدا 420،000 تن در سال بود. تجهیزات خط تولید فولاد در شرکت صبا زاگرس توسط شرکت SIMENSE آلمان تهیه شده و همچنین از فن آوری پیشرفته Thermax برای فرآیند خنک سازی آرماتور در این کارخانه استفاده می شود. مهمترین نوع تقویت کننده که در این شرکت تولید می شود دارای محافظ ID 400 و کلاس A3 است. این نوع آرماتور دارای محتوای 27 تا 28 درصد کربن است که آن را بسیار قوی می کند.

میلگرد گرید ۳ از مقاومت کششی بالا تا حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع برخوردار است ضمن این که تنش تسلیم این گرید ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع برآورد می شود. آج میلگردهای زاگرس شهرکرد به صورت هفت و هشتی یا به اصطلاح جناقی/ ضربدری است که این دسته میلگرد ها را از گرید های دیگر متمایز می کند. لازم به ذکر است که قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد و قیمت میلگرد اصفهان برای ساخت و سازهای بزرگ مناسب بوده و برای جوشکاری و آهنگری با زوایای تند مناسب تر هستند.

مشخصات تیر آهن اصفهان براساس استاندارد

تیر آهن اصفهان اصلی ترین مشخصات ساختمانی است که گاهی در پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.این یکی از مهمترین ویژگیهای ساختمان میباشد  این تیرها دارای سه نوع استاندارد هستند: استاندارد IPE ایران و اروپا ، استاندارد INP چین و روسیه و IPB با بال گسترده. ارتفاع این تیرها از 80 تا 600 میلی متر تولید می شود و از آنها در ستون ها ، خرپاها ، نعل های دروازه ای و پل های عسلی استفاده می شود برای استعلام از قیمت آهن اصفهان 16 میتوانید با مراجعه به سایت تهران آهن اطلاع پیدا کنید.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد در ایران

قیمت سنگ آهن و قراضه به عنوان مواد تولید شده در بازار تولید می شود ، میزان مصرف و تقاضای میلگرد در بازار تولید و مصرف ، پیش بینی قیمت روز میلگرد در بازار و سطوح مصرف آن در آینده توسط مصرف کننده ، قیمت دلار و نوسانات قیمت ارز در کشور ، "هزینه های مربوط به حمل و نقل ، قیمت سوخت ، بهره وری خط تولید میلگرد ، تولید حقوق و دستمزد در بخش تولید ، تحریم های اقتصادی و تحریم های افزایش تولید تولید و فروش در خانه و ... اشاره کرد.

ناودانی فرم c  از ورقه های فولادی گالوانیزه در ماشین آلات نورد سرد تولید می شوند. در یک برش مقطعی از ناودانی شامل سه بخش می باشد. بدنه که ایجاد کننده ابعاد ناودانی 8 سبک می باشد. اندازه های معمول آن از 1 – 8/5، 2-2/1، 3-8/5و 4 و 6 اینچ می باشد. بدنه همچنین دارای دهانه های پانچ شده ای می باشد که برای کارهای لوله کشی ، برقکاری و سفت کاری های افقی در آن تعبیه شده است. فلنچ ها بخشی از ناودانی c هستند که در جایی که لازم است از دیوار خشک یا عایق های مختلف استفاده گردد کاربرد دارند. از مشخصات ناودانی می توان به یک جان و دو ضلع عمود بر آن که بال نام دارند اشاره کرد. جان به صورت افقی قرار گرفته و بال ها به شکل عمودی بر روی آن قرار گرفته اند.

در واقع فلنچ ها یک بازگشت کوتاه کامل هستند که باعث قوی تر شدن ساختار پروفیل می گردد.

از موارد استعمال قیمت ناودانی 8 سبک  می توان به تجهیزات ساخت و ساز ، چارچوب کامیون ،بناهای دریایی و… اشاره کرد

 

ادمین بازدید : 27 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

مهاجرت راهکاری است که می تواند زندگی شما را به طور کلی تغییر دهد. حتی خود خدا هم از آن به راحتی نگذشته و به آدم ها مهاجرت را یادآوری کرده است. زمین با پهنای زیاد آفریده شده تا شما مجبور نباشید برای زیستن در نقطه ای به هر خفتی تن دهید. فرض که روزی در سرزمینی به دنیا آمدید و روز دیگری زندگی آنجا برایتان سخت شد، مجبور نیستید تحمل کنید. پس ارائه خدمات مهاجرت به خصوص برای سرزمینی مثل کانادا شغلی خداپسندانه به حساب می آید. خدمات مهاجرت به کانادا موضوع این مطلب از سایت کوچک ما می شود. چرا به این سرویس ها نیاز داریم و چه چیزهایی باید از زندگی در کانادا بدانیم. 

چطور خدمات مهاجرتی برای رفتن به کانادا دریافت کنیم؟

شما می توانید ویزای کاری کانادا دریافت کنید و مستقیما برای کار به کانادا مهاجرت کنید. مهاجرت به همراه خانواده در این سالها برای تعداد زیادی از ایرانیان اتفاق افتاده است. دریافت خدمات مهاجرت به کانادا برای سرپرست و اعضای خانواده شامل دریافت ویزا و اقامت کانادا هم می شود. موسساتی که این خدمات را ارائه می کنند، بالطبع می توانند با روش های مختلف بهترین روش برای مهاجرت شما به کانادا را تعیین کنند. چنانچه قصد سرمایه گذاری و احداث کسب و کار دارید یک مشاور امین و پرنفوذ در قالب خدمات مهاجرت به کانادا کار شما را تسریع می کند. 

خدمات مهاجرت کانادا

کانادا کجاست؟ چه شرایطی برای زندگی دارد؟

کانادا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است. از لحاظ وسعت دومین کشور بزرگ دنیا بعد از روسیه کشور رئیس جمهور پوتین است. جمعیت 37.6 میلیون نفر در کانادا زندگی می کنند. این جمعیت برای کشوری با این وسعت همچنان کم است. واحد پول این کشور دلار کانادا است که با دلار آمریکا اختلاف قیمتی جزئی دارد. نخست وزیر کانادا نقش اول دولت پارلمانی و فدراسیونی کانادا است.تحصیل و خدمات درمان برای مردم کانادا و شهروندان پذیرفته شده رایگان است. زبان انگلیسی یا فرانسه لازمه ی زندگی در کانادا است. بسته به استان و شهر زبان اکثریت مردم تفاوت می کند. زندگی در کانادا به عنوان دانشجو و محصل فوق العاده است. سیستم آموزشی این کشور یکی از برترین های دنیاست.

زندگی و لایف استایل در کانادا

مراقبت های بهداشتی تقریبا رایگان است (همه چیز رایگان نیست)

پس از مهاجرت به کانادا به عنوان یک اقامت دائم با مزایای مراقبت های بهداشتی ، بدون هزینه می توانید به پزشک مراجعه کنید. اما اگر قرار ملاقات را با نسخه پزشک ترک کنید ، نسخه داروخانه را باید خودتان بپردازید. به همین ترتیب ، مراقبت های دندانپزشکی - که عموماً از طریق بودجه عمومی تأمین نمی شود، می تواند به طور جدی در پس انداز شما تاثیر بگذارد. بیمه درمانی شخص ثالث (که اغلب از طریق کارفرمای شما ارائه می شود) می تواند به جبران قیمت های غالباً گزافی که کانادایی ها برای مراقبت از دندان و چشم و همچنین داروها پرداخت می کنند ، کمک کند. با این شرایط هم زندگی در کانادا از خیلی جاهای دیگر بهتر است. شما می توانید از special immigration خدمات مهاجرت به کانادا به صورت حرفه ای دریافت کنید.



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,131
  • بازدید کلی : 3,622